زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ربانی، از همکاریهای انگلستان در عرصه های مختلف با افغانستان قدردانی کرد

ربانی، از همکاریهای انگلستان در عرصه های مختلف با افغانستان قدردانی کرد

author avatar
11 Sep 2018 - 18:50
ربانی، از همکاریهای انگلستان در عرصه های مختلف با افغانستان قدردانی کرد
author avatar
11 Sep 2018 - 18:50

کابل (پژواک، ٢٠ سنبله ٩٧): نماينده ويژۀ انگلستان براى افغانستان، در ديدار با سرپرست وزارت خارجۀ افغانستان اظهار امیدواری کرد که با روی کار آمدن حکومت جدید پاکستان؛ روابط میان افغانستان و پاکستان بهبود یابد.

در خبرنامه وزارت امور خارجۀ افغانستان، ضمن بيان اين مطلب آمده است که  صلاح الدین ربانی سرپرست وزارت  امور خارجه کشور، امروز با  گَرِت بیلی نمایندهٔ ویژهٔ انگلستان برای افغانستان و پاکستان، ملاقات نمود.

اين در حالى است که عمران خان، رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، در اواخر اسد سال روان درحالى با رای مجلس به عنوان نخست وزیر این کشور انتخاب شد که حکومت افغانستان، پاکستان را به مداخله و حمایت از گروه‌های مخالف مسلح دولت افغانستان متهم می‌کند؛ اما مقام هاى پاکستان اين چنين اتهامات را رد مى کنند.

 عمران خان در اوايل ماه گذشته (اسد) در یک خطابه به مردم پاکستان گفته است که با افغان‌ها محبت خاص دارد و به گفتۀ وی ثبات پاکستان با ثبات افغانستان گره خورده است.

در خبرنامۀ وزارت خارجه آمده است که صلاح الدين ربانى سرپرست وزارت امور خارجه، در ديدار با نماينده ويژۀ انگلستان براى افغانستان، از همکاری های انگلستان در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و روند صلح در افغانستان قدردانی کرده است.

همچنین منبع نوشته است که نمایندهٔ ویژهٔ بریتانیا، خواستار پشتیبانی افغانستان، از نامزدی انگلیس برای معاونت سرمنشی اتحادیهٔ بین‌المللی مخابرات شده، از وزیر خارجه کشور خواسته است تا نشستى را که قرار است زیر نام زن، صلح و امنیت، در حاشیهٔ نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویارک از سوی انگلستان و ناروی برگزار شود، باهم میزبانی کنند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر