زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پولیس: پنج نیروی امنیتی در جوزجان کشته شده اند

پولیس: پنج نیروی امنیتی در جوزجان کشته شده اند

author avatar
11 Sep 2018 - 17:45
پولیس: پنج نیروی امنیتی در جوزجان کشته شده اند
author avatar
11 Sep 2018 - 17:45

شبرغان(پژواک، ۲۰ سنبله ۹۷): پولیس جوزجان می گوید که در درگیری نیروهای دولتی و مخالفان مسلح، در ولسوالی قوش تپه این ولایت، پنج نیروی امنیتی کشته شده اند.

پاسوال فقیر محمد جوزجانی قوماندان امنیه ولایت جوزجان، به آژانس خبری پژواک گفت که این درگیری، نیمه های شب گذشته در قریه جرقدوق ولسوالی قوش تپه و ساحات پایپ لاین گاز شهر شبرغان آغاز گردید.

وی گفت: «در این درگیری دو سرباز کندک محافظت عامه جان باخته و مخالفین مسلح یک عراده تانک نیروهای امنیتی را به آتش کشیده اند.»

جوزجانی خاطر نشان کرد که در یک درگیری دیگر میان نیروهای امنیتی و مخالفان در ساحات پایپ لاین گاز در حومه شهر شبرغان نیز سه تن از سربازان پولیس کشته شده اند؛ اما از تلفات مخالفان مسلح رقمی در دست نیست.

او تصریح نمود: «در ساحات متذکره اکنون وضعیت امنیتی نورمال است و ما غرض تحکیم پوسته های امنیتی به محل، نیروهای تازه اعزام کرده ایم.»

اما ذبیح الله مجاهد یک تن از سخنگویان گروه طالبان، با ارسال پیامی کشته شدن افراد شان را در نبرد شب گذشته در دو محل متذکره رد کرده و گفته است که دو پوسته نیروهای دولتی را در ساحات قریه جرقدوق تسخیر کرده و چهار پولیس را کشته و دو تن دیگر آن ها را به اسارت گرفته اند.

این در حالی است که طالبان روز گذشته در یک نبرد ۲۴ ساعته، ولسوالی خماب ولایت جوزجان را از نزد نیروهای امنیتی تسخیر کرده و اکنون نیز این ولسوالی در تصرف آن ها قرار دارد.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر