زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسابقه بایسکلرانی به هدف محو فساد در فاریاب راه اندازی شد

مسابقه بایسکلرانی به هدف محو فساد در فاریاب راه اندازی شد

author avatar
14 Sep 2018 - 11:58
مسابقه بایسکلرانی به هدف محو فساد در فاریاب راه اندازی شد
author avatar
14 Sep 2018 - 11:58

ميمنه (پژواک، ٢٣ سنبله ٩٧): فدراسیون بایسکل رانی ریاست تربیت بدنی و سپورت فاریاب، صبح امروز مسابقه یی را با شعار "مبارزه با فساد مسئولیت همگانی می باشد"، در شهر میمنه راه اندازى کرد، که در آن والی و برخی از مسئولين ادارات حضور داشتند.

عبدالوهاب مجیدی رئیس تربیت بدنی و سپورت فاریاب، به آژانس خبرى پژواک گفت که مسابقه بایسکل رانی، امروز به حمایت مالی ریاست شاروالی میمنه صورت گرفت؛ ۳۰ تن از جوانان فاصله ۸ کیلومتر را رکاب زنی کردند، که پنج تن پیشتاز معرفی شده مورد تقدیر و تحسین قرار گرفتند.

انجنیر احمد کیوان شاروال میمنه گفت که این ریاست، در بخش تامین حکومتداری خوب شهری و جلوگیری از فساد اداری، گامهاى عملی برداشته و نیز با راه اندازی برنامه های متعددی خواسته است تا روحیه فساد ستیزی را در جامعه عمومیت ببخشد. 

وی افزود که این برنامه، از بودجه جوانان و ورزش شاروالی راه اندازی گردید و چنین کمپاین ها از یکسو آگاهی مردم را بلند می برد و از طرف دیگر، در تامین حکومتداری خوب کمک مینماید.

نقیب الله فایق والی فاریاب، ضمن ستایش از ریاست تربیت بدنی و سپورت فاریاب و شاروالی میمنه، به پژواک گفت که جوانان ستون فقرات و مایه امید سرزمین اند و الگوی خوب برای مبارزه با فساد اداری شده میتوانند.

وى افزود که اداره محلی، از هر برنامه اى که برای آگاهی دهی و بر چیدن بساط فساد اداری توسط جوانان پیشگام راه اندازی گردد، همه جانبه حمایت می کند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر