زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برمک: یک گروه کوچک نمی تواند مردم را از حقوق قانونی شان محروم سازند

برمک: یک گروه کوچک نمی تواند مردم را از حقوق قانونی شان محروم سازند

author avatar
18 Sep 2018 - 20:08
برمک: یک گروه کوچک نمی تواند مردم را از حقوق قانونی شان محروم سازند
author avatar
18 Sep 2018 - 20:08

مزارشریف (پژواک، ۲۷سنبله ۹۷): وزارت امور داخله می گوید، در اقدام نهایی به ارتباط گشایش دفاتر ولایتی انتخابات، از اعمال قوه نیز استفاده خواهد کرد.

ویس احمد برمک وزیر امور داخله کشور، این اظهارات را به تاریخ ۲۷ سنبله، در مقام ولايت بلخ طی یک نشست خبری به خبرنگاران ابراز داشت.

نامبرده گفت که به منظور ارزیابی اوضاع شمال، به بلخ سفر کرد و افزود که برای تامین امنیت دراین جا به پولیس محلی دساتیر لازم صادر کرده است.

نامبرده در پاسخ به یک پرسش آژانس خبری پژواک گفت که به هیچ کس اجازه نمی دهد تا با انجام اعمال غیرقانونی، در برابر روند ملی انتخابات مانع واقع شود.

نامبرده گفت: ((قانون حرکت های مدنی را طور کامل تشریح نموده، هیچ کس تحت نام حرکت های مدنی دروازه های ادارات دولتی، خدمات عامه و روند ملی چون انتخابات را مسدود نکند؛ اگر موضوع زور و زورگویی مطرح شود، پولیس دست به کار شده و مطابق قانون وارد عمل می شوند.))

برمک علاوه می کند، برای گشودن دفاتر ولایتی انتخابات حتی با استفاده از اعمال قوه نیز متوسل می شوند.

وزیر امور داخله افزود: ((یک گروه کوچک نمی تواند تا همه مردم را از حقوق قانونی شان محروم سازند، اگر کس بر پروسه انتخابات انتقاد دارد از مجراهای قانونی کار گیرند، حدود ۲ هزارتن خود را کاندید نموده و مردم برای آنان رای می دهند، معترضین جلو مردم را نگیرند.))

ویس برمک همچنان اذعان کرد که برای کنترول وضعیت امنیتی در کشور و جهت همکاری با پولیس، رقم منسوبین قطعات ويژه را دوباره افزایش داده است.

نامبرده علاوه کرد که در گذشته سه قطعه نیروهای خاص فعال بود که به تازگی شمار آن به شش قطعه بالغ گردیده است.

موصوف علاوه می کند، بنابر این امروز از مرکز آموزشی پولیس بلخ، ۱۸۰ نیروهای ويژه فارغ شدند که در ولایت های بلخ، ننگرهار و هرات در چوکات قطعات ويژه توظیف خواهند شد.

وی در اشاره به ناامنی های اخیر در بلخ گفت که در راستای تامین امنیت در این ولایت، به مسؤولین رهنمودهای لازم را تجویز کرده است.

به قول موصوف، افزایش پرسونل امنیتی در شهر مزارشریف، خواست مقامات محلی و مردم این ولایت است که وزارت امور داخله به این خواست مردم رسیدگی خواهد کرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر