زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در پيوند به کشف و ضبط ٩٨٦ کيلو موادمخدر ٧٩ تن بازداشت شده اند

در پيوند به کشف و ضبط ٩٨٦ کيلو موادمخدر ٧٩ تن بازداشت شده اند

author avatar
22 Sep 2018 - 17:31
در پيوند به کشف و ضبط ٩٨٦ کيلو موادمخدر ٧٩ تن بازداشت شده اند
author avatar
22 Sep 2018 - 17:31

کابل (پژواک، ۳۱ سنبله ۹۷): طى یک هفتۀ گذشته در ٢١ ولايت کشور ٩٨٦ کيلوگرام موادمخدر کشف و ضبط شده و در پيوند به آن ٧٩ تن به شمول يک تبعۀ پاکستان بازداشت شده اند.  

 در خبرنامۀ معينيت مبارزه با موادمخدر وزارت امور داخله آمده است که پوليس در هفته گذشته طى ٦٣ عمليات، ۵۶۲ کیلوگرام مواد مخدر مختلف النوع را در ولايت هاى هلمند، کابل، هرات، ننگرهار، خوست، بدخشان، دایکندی، بادغیس، سمنگان، کندهار، کاپیسا، نیمروز، پکتیکا، لغمان، تخار، فاریاب، میدان وردک، کنر، کندز و پروان کشف و ضبط نموده و در پيوند به آن، ۷۴ تن مظنون به شمول یک تبعه پاکستانی را بازداشت کرده اند.   

منبع بدون ارايه جزييات نوشته است که هیرويین، تریاک، چرس، مشروبات الکولی، تابلیت کا، مواد کیمیاوی و میت امفیتامین شامل مواد يادشده مى باشند.

در خبرنامه آمده است که در این عملیات؛ ۷ عراده وسایط نقلیه، ۲۱ سیت تیلیفون، هشت میل سلاح و ۳۰۰ دالر امریکايى نیز به دست پوليس افتاده است.

همچنان پاسوال عبدالقیوم باقی زوی قوماندان امنيه ولايت سرپل، امروز در يک نشست خبرى در اين ولايت گفت که پوليس روز گذشته در شاهراه نمبر٢ این ولایت، ۴۲۴ کیلوگرام تریاک را که در یک موتر کرولا جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وى گفت که در پيوند به اين مواد، پنج تن بازداشت شده اند. موصوف افزود که قاچاقچيان، اين مواد را به ولسوالی کوهستانات سرپل که تحت کنترول مخالفين مسلح بوده، انتقال دهد.

به اساس معلومات منبع، دو تن از بازداشت شده گان، باشنده هاى سرپل و سه تن ديگر آنان باشنده های ولسوالی چمتال ولایت بلخ مى باشند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر