زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شرکت برشنا قرارداد تحويل صرفيه برق از طريق آنلاين را امضا کرد

شرکت برشنا قرارداد تحويل صرفيه برق از طريق آنلاين را امضا کرد

author avatar
25 Sep 2018 - 17:48
شرکت برشنا قرارداد تحويل صرفيه برق از طريق آنلاين را امضا کرد
author avatar
25 Sep 2018 - 17:48

کابل(پژواک، ٣ ميزان٩٧):شرکت برشنا قرارداد تحويل صرفيه برق از طريق آنلاين را امضا کرد؛ توزيع آبگرمى هاى آفتابى را آغاز مى­کند و٥٠ درصد هزينۀ ساخت برج برق مشتريانى را مى پردازد که صرفيه برق شان به يک ميگاوات مى رسد.

همچنان اين شرکت اعلام کرد که حدود ٩٠ درصد مقروضين اين شرکت از بابت صرفيه برق، حاضر به پرداخت قرضه هاى شان به شکل اقساط شده اند. منبع ميگويد مشتريانى که حاضر به پرداخت قرضه نشده، به لوى څارنوالى معرفى شده اند.

امان الله غالب رييس شرکت برشنا، امروز در يک نشستى در کابل گفت نياز است که براى شرکت ها و افرادى که صرفيه برق شان در يک ثانيه به بيش از يک ميگاوات مى رسد، لين جداگانه از سب ستيشن عمومى وصل شود.

وى مى گويد که قرار است به اساس پاليسى جديد و فيصله شوراى اقتصادى، برج برق را اين چنين افراد و شرکت ها براى خود اعمار کنند، اما پنجا در صد مصارف آن از سوى شرکت برشنا پرداخت شود.

موصوف افزود که شرکت برشنا صرفيه برق اين شرکت ها و افراد را در هر دوره، پنجا درصد کم محاسبه مى کند تا از اين طريق پنجا درصد هزينه برج را که شرکت برشنا بر عهده دارد، به شرکت و افراد يادشده برسد.

به گفته او مطابق با پاليسى قبلى شرکت برشنا، اين چنين مشتريان مجبور بودند که برج برق را اعمار و تسليم شرکت کند، اما خيلى کمرشکن بود، زيرا دو ميليون دالرهزينه داشت.

رييس شرکت برشنا، در نشست امروز قرارداد­هاى جداگانه را به اساس پاليسى جديد، در این مورد با نمايندگان محب تاور و بانک بين المللى افغانستان (AIB) امضا کرد.

موصوف مى گويد که محب تاور و بانک يادشده به اساس پاليسى جديد برج هاى برق را اعمار مى کنند و شرکت برشنا در نصب وسايل و وصل آن به سب ستيشن همکارى مى کند.

پرداخت صرفيه برق از طريق آنلاين

امان الله غالب رييس شرکت برشنا، امروز قرارداد تحويل صرفيه برق از طريق آنلاين در عزيزى بانک را با ميرويس عزيزى رييس اين بانک در کابل امضا کرد.

وى گفت که به اساس اين قرارداد، عزيزى بانک اپليکيشنى را ايجاد کرده است که از طريق آن کسانى که در اين بانک حساب دارند، مى توانند با فعال کردن اين سيستم در بانک، صرفيه برق شان را از طريق تيلفون همراه خود تحويل بانک کند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر