زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“مسئولین که بیش از ۵ سال در يک سمت باقی مانده‌  به عوض آنها افراد مستعد تعیین گردد”

“مسئولین که بیش از ۵ سال در يک سمت باقی مانده‌ به عوض آنها افراد مستعد تعیین گردد”

author avatar
25 Sep 2018 - 18:34
“مسئولین که بیش از ۵ سال در يک سمت باقی مانده‌  به عوض آنها افراد مستعد تعیین گردد”
author avatar
25 Sep 2018 - 18:34

کابل (پژواک، ٣ ميزان ٩٧): رئیس‌جمهور غنى هدایت داده است تا در تمام ولایات به عوض رؤسا و مسئولین اداراتی که بیش از ۵ سال در وظیفه باقی مانده‌اند، افراد مستعد را از طریق رقابت و مشارکت آزاد تعیین گردد.

در خبرنامۀ دفتر سخنگوى رييس جمهور آمده است که محمداشرف غنی رئیس ‌جمهوری کشور، اين مطلب را عصر امروز در ديدار با شماری از بزرگان و متنفذین ولایات کندز و بغلان در ارگ بيان کرده است.

منبع مى نويسد که دراین دیدار بزرگان و متنفذین ولایات يادشده پیشنهادات شانرا برای آوردن اصلاحات در ادارات ملکی و نظامی، جلوگیری از فعالیت افراد مسلح غیر مسئول، جلوگیری از غصب، استخراج و قاچاق غیر قانونی معادن، تأمین امنیت در ولسوالی‌های ناامن، فراهم‌نمودن زمینه‌های تطبیق پروژه‌های عمرانی و انتخابات و سایر موضوعات با رئیس‌جمهور شریک ساختند و خواستار توجه در این زمینه ها شدند.

در خبرنامه آمده است که  رئیس‌جمهور کشور به آنان اطمینان داد که به کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی هدایت داده است تا در تمام ولایات به ‌شمول کندز و بغلان، به عوض رؤسا و مسئولین اداراتی که بیشتر از ۵ سال در وظیفه باقی مانده‌اند، افراد مستعد را از طریق رقابت و مشارکت آزاد تعیین نماید.

همچنان، رئیس‌جمهور به مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی هدایت‌ داد که برای تأمین امنیت مناطق ناامن و نیز مقابله با افراد مسلح غیر مسئول، گام‌های جدی و عملی را بردارند.

منبع مى نويسد که رئیس‌جمهور به مسئولین وزارت‌های صحت عامه، شهرسازی و مسکن و انرژی و آب و نیز  رؤسای ادارات مستقل هدایت‌ داد که قبل از رسیدن فصل زمستان، برای دهاقین گندم و علوفه توزیع کنند، به کلینیک‌ها و به احداث بندها توجه نمایند و در قسمت فعال‌ نمودن مکاتب و اعمار تعمیر مکاتب، اولویت قایل شوند.  

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر