زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سیستم ثبت معلومات عودت کنندگان در بدخشان ایجاد گردید

سیستم ثبت معلومات عودت کنندگان در بدخشان ایجاد گردید

author avatar
26 Sep 2018 - 14:39
سیستم ثبت معلومات عودت کنندگان در بدخشان ایجاد گردید
author avatar
26 Sep 2018 - 14:39

فیض آباد(پژواک، ٤ ميزان ٩٧): وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، به منظور توزیع عادلانه و موثر کمک ها، سیستم ثبت معلومات عودت کنندگان را در ولایت بدخشان ایجاد نمود.

رضا مؤیدی رییس تحقیق و معلومات وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، امروز در یک نشست خبری در فیض آباد گفت که با ایجاد این سیستم، تمام معلومات عودت کننده گان وارد مخزن معلومات می شوند.

به گفته او، این سیستم در حال حاضر در ۱۷ ولایت کشور، به کمک دفتر بین المللی مهاجرت (IOM) فعال گردیده است که مشخصات یک شخص مهاجر و یا عودت کننده را ثبت می نماید و تلاش ها جریان دارد تا معلومات بیجاشده گان داخلی نیز از این طریق وارد سیستم شود.

وی گفت: «در گذشته نیازمندی های مهاجرین درجه بندی نمی شد که به چه چیز بیشتر نیاز دارد؛ اما از طریق این سیستم تشخیص داده می شود که یک شخص عودت کننده به سرپناه، غذا و لباس ضرورت دارد.»

رحمت الله حکیمی رییس امور عودت کننده گان و ادغام مجدد وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، گفت که هدف از فعال سازی این سیستم، توزیع عادلانه و موثر منابع و کمک های اختصاص یافته به عودت کنندگان می باشد.

او افزود: «حالا ما می توانیم این منابع را در اختیار عودت کنندگان قرار بدهیم و یگانه چیزی که ما را در کمک رسانی به عودت کننده گان یاری می رساند، معلومات دقیق و درست آن ها است.»

وجه الله رحیمی کارمند آمریت امور مهاجرین و عودت کننده گان بدخشان گفت این سیستم یک ابتکار جدید است که باعث عرضۀ خدمات بهتر به عودت کنندگان می شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر