زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک نمایشگاه آثار روانی در هرات گشایش یافت

یک نمایشگاه آثار روانی در هرات گشایش یافت

author avatar
10 Oct 2018 - 16:12
یک نمایشگاه آثار روانی در هرات گشایش یافت
author avatar
10 Oct 2018 - 16:12

هرات(پژواک، ١٨ میزان ٩٧): یک نمایشگاه آثار روانی، به هدف گرامیداشت از روز جهانی صحت روانی و آگاهی دهی از اینکه بیماری های روانی قابل درمان است، در هرات برگزار شد.

طبیبه محمدی برگزار کنندۀ این نمایشگاه، به آژانس خبری پژواک گفت که این نمایشگاه، به هدف آگاهی مردم از بیماری روانی و تلاش برای درمان این بیماری راه اندازی شده است.

موصوف افزود که در این نمایشگاه، هفتاد تابلوی نقاشی که توسط هنرمندان، محصلین و شاگردان مکاتب نقاشی شده، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: «هر تابلوی نقاشی، بیانگر یک مشکل روانی است و با برپایی این نمایشگاه ها می توان مردم را از انواع بیماری های روانی آگاه ساخت.»

بازدید کننده گان، از راه اندازی همچو نمایشگاه های نقاشی ابراز خرسندی کرده و معتقدند که برپایی این گونه نمایشگاه‌ها، در راستای آگاهی دهی به مردم در مورد بیماری‌های روانی، موثر است.

نثاراحمد یکی دیگر از بازدید کننده گان گفت: «این گونه نمایشگاه ها باعث می شود که آگاهی شان را از بیماری روانی بالا ببرند؛ چون بیشتر مردم خیلی معلومات در مورد بیماری روانی ندارند و خوب است که مردم در مورد بیماری روانی آگاهی پیدا کنند.»

میراحمد یک بازدید کنندۀ دیگر گفت که چنین نمایشگاه ها، سبب می شود که سطح آگاهی مردم از بیماری روانی بالا برود و حساسیت ها در برابر بیماری های روانی کاهش یابد.

هر چند، مسئولان صحی معتقدند که برای درمان بیماران روانی و جلوگیری از گسترش این بیماری در کشور، به تلاش و سرمایه گذاری های بیشتری نیاز است؛ اما برپایی این گونه نمایشگاه‌ها در راستای بلند بردن آگاهی مردم از بیماری های روانی، می تواند موثر باشد.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر