زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ده ها تن از باشندگان جوزجان با معرفی رییس جدید التقرر معارف مخالفت کردند

ده ها تن از باشندگان جوزجان با معرفی رییس جدید التقرر معارف مخالفت کردند

author avatar
11 Oct 2018 - 16:27
ده ها تن از باشندگان جوزجان با معرفی رییس جدید التقرر معارف مخالفت کردند
author avatar
11 Oct 2018 - 16:27

شبرغان(پژواک، ۱۹میزان۹۷):  ده ها تن از باشندگان شبرغان مرکز ولایت جوزجان، با معرفی رییس جدید التقرر معارف این ولایت مخالفت نمود ود در مقابل دروازه این اداره خیمه تحصن برپا کردند.

اعتراض کنندگان مدعی اند که حکومت در قبال گزینش افراد در پست های دولتی در ولایت جوزجان اشتباه می کنند و نباید در ادارات دولتی، افراد خارج از ولایت را انتصاب نمایند.

بازمحمدداور یک تن از اعتراض کننده گان به آژانس خبری پژواک گفت که مقامات وزارت معارف به به جای عبدالحی  یشین رییس معارف کنونی این ولایت، شخصی را به اسم احمدالله معرفی کرده است که اصلا آشنایی به فرهنگ و عنعنات این ولایت ندارد.

او می گوید: "ما صد ها کادر مسلکی در جوزجان داریم اما وزارت معارف افرادی را ازخارج ولایت به این سمت معرفی می کنند که به دور از انصاف است."

به باور وی، هرگاه مقامات حکومتی در مرکز خواست های آنان را نادیده گیرد، دامنه اعتراضات شان را گسترده حتا دروازه مکاتب رانیز مسدود خواهند کرد.

خان محمد دیگر اعتراض کننده گفت: "ما از مقامات وزارت معارف می خواهیم تا عبدالحی  یشین را به حال خود بگذارد، چون او یک فرد قابل، مدیرخوب و پاک نفس است و شخص معارف دوست است و ما نشنیده ایم که در قضایای فساد اداری ملوث باشد."

اما عبدالحی یشین ریس برکنار شده معارف این ولایت می گوید: "پروسه تبدل و تقرر افراد در ادارات دولتی یک امر طبیعی است و من خلاف تطبیق این امر نیستم ."

اما او نيز مى گويد هرگاه وزارت معارف تبدیلی یا برکناری وی را لازم می بیند، بهتر است از کدرهای خود این ولایت شخصی را گزینش می کرد تا مردم هم اعتراض نمی کرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر