زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

طالبان مسلح چهل قريه را در دره صوف پايين سمنگان تصرف کرده اند

طالبان مسلح چهل قريه را در دره صوف پايين سمنگان تصرف کرده اند

author avatar
13 Oct 2018 - 16:44
طالبان مسلح چهل قريه را در دره صوف پايين سمنگان تصرف کرده اند
author avatar
13 Oct 2018 - 16:44

ایبک (پژواک، ٢١ ميزان ٩٧): طالبان مسلح در دو روز اخير، حدود چهل قريه را در ولسوالى دره صوف پايين سمنگان تصرف نموده و پوليس محلى، از اين قريه ها عقب نشينى کرده اند.

 یک باشنده ولسوالی دره صوف پايين که نخواست نامش فاش شود، به آژانس خبرى پژواک گفت که گروه طالبان شب پنجشنبه گذشته، حدود ٣٠ قریه در منطقه مقصود؛ و روز گشته حدود ده قريه را در منطقه زیرکی ولسوالی دره صوف پايين تصرف کرده اند.

به گفته او در اين  قریه ها پوليس محلی پوسته های امنیتی داشتند؛ اما پوليس محلى بعد از آن طى دو روز اخير اين محلات را ترک کردند که طالبان، طی حدود یک ماه در سه حملۀ جداگانه ٣٢ پوليس محلى را کشتند و ٣٤ تن ديگر آنان را زخمى کردند.

اين منبع گفت که پوليس محلى اين مناطق، به منطقه بیک محمد قدوق ولسوالی حضرت سلطان که همجوار محلات تصرف شده از سوى طالبان می باشد، رفته اند.

منیر رحیمی سخنگوى قومندانى امنیه سمنگان، تصرف قریه هاى يادشده از سوى طالبان را تایید مى کند و مى گويد که پولیس محلی، این مناطق را به منظور جلوگیری از تلفات ملکی ترک نموده و عقب نشینی تکتیکی کرده اند.

به گفته او، نیروهای کمکی به منطقه بیک محمد قدوق ولسوالی حضرت سلطان رسیده و در صدد راه اندازی عملیات بر ضد طالبان اند؛ تا مناطق از دست رفته را دوباره تصرف کنند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر