زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسئولان امنیتی از تامین امنیت در روزانتخابات اطمینان  ميدهند

مسئولان امنیتی از تامین امنیت در روزانتخابات اطمینان ميدهند

author avatar
14 Oct 2018 - 16:46
مسئولان امنیتی از تامین امنیت در روزانتخابات اطمینان  ميدهند
author avatar
14 Oct 2018 - 16:46

کابل (پژواک، ٢٢ میزان ٩٧): نیروهای امنیتی افغان و ماموریت حمایت قاطع، از تامین امنیت مردم و مراکز رای دهی در روز انتخابات اطمینان داده، می گویند که روند جابجایی ٥٠ هزار نیرو در سرتاسر کشور، امروز آغاز شد.

نجیب دانش سخنگوی وزارت امور داخله، امروز در یک نشست خبری مشترک با نمایندگان وزارت دفاع و ماموریت حمایت قاطع در کابل گفت که روند اعزام نیروهای امنیتی افغان، امروز در چندین ولایت آغاز شد.

موصوف، بدون اشاره به اینکه این نیروها به کدام ولایت ها اعزام شده اند، افزود که روند جابجایی این نیروها تا ٢٦ میزان، به تمام مراکز و محلات رایدهی پایان می یابد.

به گفته او، این نیروها در سه کمربند امنیتی در فاصله های مختلف توظیف می گردند و مردم با خاطر آرام می توانند به مراکز رای دهی بروند و رای بدهند.

دانش، ضمن دادن اطمینان از تامین امنیت مردم، مراکز و محلات رایدهی گفت که مدیریت و رهبری تامين امنيت انتخابات را در سال جاری، نیروهای امنیتی افغان به عهده دارند.

سید غفور احمد جاوید سخنگوی وزارت دفاع ملی در این نشست گفت که منسوبین این وزارت، به مردم کشور اطمینان می دهند که انتخابات در فضای آرام و امن برگزار خواهد شد.

به گفته وی، اکمالات و انتقال مواد انتخاباتی در تمام ولایات کشور، از سوی قوای هوایی وزارت دفاع ملی انجام می شود.

کانت پیتر سخنگوی ماموریت حمایت قاطع، ضمن اطمینان از تامین امنیت در روز انتخابات، نقش نیروهای خارجی را در کنار نیروهای امنیتی افغان برای تامین امنیت انتخابات موثر دانسته گفت که حمایت قاطع، هیچ گاه این نیروها را در روز انتخابات تنها نخواهد گذاشت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر