زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در ننگرهار بر اصلاحات اقتصادی میان سکتور خصوصی و نامزدان بحث شد

در ننگرهار بر اصلاحات اقتصادی میان سکتور خصوصی و نامزدان بحث شد

author avatar
15 Oct 2018 - 16:13
در ننگرهار بر اصلاحات اقتصادی میان سکتور خصوصی و نامزدان بحث شد
author avatar
15 Oct 2018 - 16:13

جلال آباد (پژواک، ۲۳میزان۹۷): تاجران ولایت ننگرهار می گویند که نامزدان ولسی جرگه درصورت پیروز شدن؛ به مشکلات آنها توجه ويژه مبذول نمایند.

تاجران این پیشنهادات را به تاریخ ۲۳ میزان، در میز مدوری که به منظور ایجاد اصلاحات اقتصادی میان نامزدان و سکتورخصوصی، به حمایت اداره جهانی از متشبثين خصوصی در شهرجلال آباد برگزارشده بود، ارائه کردند.

داکترشیرعلی مومند نماینده این انجمن، در ننگرهار گفت که میز مدور مذکور، برای سمع برنامه های اقتصادی نامزدان و جمع آوری نظریات تاجران در مورد آنها، تدویر یافته است.

نامبرده گفت که نمایندگان، اتاق تجارت و اتاق صنعت و معادن، تاجران و نامزدان این ولایت، در میز مدوریادشده اشتراک ورزیده اند.

داکتر مخلص رییس بورد مشورتی اتاق تجارت ننگرهار گفت که تاجران این ولایت، درعرصه برق و امنیت با مشکلات گوناگون مواجه اند؛ اما تاکنون هیچ کس در فکر آنها نیست.

موصوف افزود درصورتیکه ازجمع نامزدان متذکره، هرکدام برای حل مشکلات تاجران برنامه ويژه روی دست داشته باشد، آنها از وى اعلام حمایت خواهند کرد.

همچنان حاجی تورملنگ رییس صنعت کاران و اتاق معدن این ولایت گفت نامزدانى که در دور گذشته وکیل بودند و در برابر مشکلات آنها خاموشی اختیار نموده اند، به آنها  بار دیگر رای نخواهند داد.

موصوف تاکيد کرد که آرای سکتورخصوصی، از آن کسى است که برنامه های ويژه برای این قشر دارد و مدافع حقوق آنها باشد.

سیدجمال الدین پادشاه، از اشتراک کنندگان نشست گفت که مشکلات موجود فرا راه تجارت، ناامنی و فساد است که درصورت پيروز شدنش، آنها را با وزارت های مربوط درمیان خواهد گذاشت.

اما امیرخان یار، اشتراک کننده دیگر نشست و وکیل دور پیشین، درپاسخ به این گلایۀ تاجران که در دور گذشته هیچ کار صورت نگرفته است، و گفت که مشکل درتنفیذ قانون نه، بلکه درتطبیق آن وجود دارد.

 موصوف علاوه کرد، آنها حتی الوسع کارمی کنند و همیشه در دوران وکالتش که تاجران برای حل مشکلات شان به وی مراجعه نموده، صداى آنها را به وزارت مربوط رسانده اند.

قراراست که انتخابات ولسی جرگه، به تاریخ ۲۸ میزان سال جاری راه اندازی شود،  مردم ازهمین اکنون راجع به برگزاری انتخابات نگران اند.

Visits: 3

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر