زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

به دلیل تهدیدات امنیتی در سه ولسوالی جوزجان انتخابات برگزار نمی شود

به دلیل تهدیدات امنیتی در سه ولسوالی جوزجان انتخابات برگزار نمی شود

author avatar
17 Oct 2018 - 16:11
به دلیل تهدیدات امنیتی در سه ولسوالی جوزجان انتخابات برگزار نمی شود
author avatar
17 Oct 2018 - 16:11

شبرغان(پژوک،۲۶میزان۹۷): مسئولان دفتر ساحوی کمیسیون انتخابات در جوزجان، ضمن نگرانی از وضعیت امنیتی می گویند که در سه ولسوالی این ولایت، به دلیل تهدیدات امنیتی، انتخابات برگزار نخواهد شد.

حمیدالله بلوچ سرپرست دفتر ولایتی کمیسیون مسستقل انتخابات در جوزجان، به آژانس خبری پژواک گفت از اینکه در ولسوالی های درزاب، مُردیان و خماب؛ مراکز انتخاباتی گشایش نیافته و مردم برای اشتراک در این پروسه ثبت نام نکرده اند، انتخابات برگزار نمی شود.

اما وی افزود که در مرکز و هفت ولسوالی دیگر این ولایت، انتخابات برگزار می شود و اکنون تمام تجهیزات انتخاباتی به مراکز رایدهی انتقال یافته است.

سمونوال کمال الدین یاورآمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت جوزجان گفت که انتخابات ولسی جرگه، به دلیل تهدید بلند امنیتی در ولسوالی های خماب، درزاب و مُردیان این ولایت برگزار نمی شود.

موصوف علاوه کرد که در حال حاضر، آمادگی های لازم به خاطر برگزاری انتخابات ولسی جرگه در ولایت جوزجان اتخاذ شده است؛ تا انتخابات به شکل شفاف و عادلانه در این ولایت برگزار شود.

وی گفت: «برای تامین امنیت بهتر مراکز رایدهی، از مرکز تقاضای حدود یکصد سرباز نموده ایم که این سربازان، تا برگزاری روز انتخابات به شهر شبرغان می رسند.»

مستری خیرمحمد یک تن از باشندگان شهر شبرغان نیز ابراز امیدواری نمود که نیروهای امنیتی، بتوانند در روز انتخابات امنیت مراکز رای دهی را تامین نمایند.

وی ایجاد چک پاینت ها را برای امنیت مردم در شاهراه ها، با اهمیت می خواند و گفت که موجودیت نیروهای امنیتی در مسیر شاهراه ها می توانند از بروز واقعات جنایی و ورود مخالفین به مرکز شهر جلوگیری کند.

او از نیروهای امنیتی خواست تا در قسمت اجرای وظایف شان دقت نموده و برای مشارکت مردم در انتخابات امنیت را تامین کنند تا مردم به مراکز رای دهی رفته نماینده های شان را برگزینند.

قابل یادآوری است که ولایت جوزجان، دارای ۱۲۹مرکز رایدهی است که حداقل شصت مرکز آن، بنابر تهدیدهای بلند امنیتی مسدوداند.

Visits: 1

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر