زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برای برگزاری انتخابات ولسی جرگه تدابیر شدید امنیتی در هرات گرفته شده است

برای برگزاری انتخابات ولسی جرگه تدابیر شدید امنیتی در هرات گرفته شده است

author avatar
18 Oct 2018 - 16:14
برای برگزاری انتخابات ولسی جرگه تدابیر شدید امنیتی در هرات گرفته شده است
author avatar
18 Oct 2018 - 16:14

هرات (پژواک، ٢٦ ميزان ٩٧): مقام های محلی در هرات، از آغاز تدابیر شدید و درجه یک امنیتی به خاطر برگزاری انتخابات ولسی جرگه خبر داده، اطمینان می دهند که انتخابات در فضای امن برگزار خواهد شد.

مقام های محلی هرات، امروز در یک نشست خبری مشترک اعلام داشتند که سر از امروز قطعات مشترک اردوی ملی، پولیس ملی، امنیت ملی، کندک ریزرف نیروهای امنیتی به تمام بخش های شهر و ولسوالی های این ولایت، به خاطر تامین امنیت مراکز رای دهی توظیف شده اند.

محمد آصف رحیمی والی هرات، در این نشست از آغاز تدابیر شدید و درجه یک امنیتی در شهر و ولسوالی ها خبر داده، اطمینان داد که انتخابات در فضای امن برگزار خواهد شد.

موصوف، ابراز امیدواری کرد که انتخابات پیش رو، بدون بروز چالش های امنیتی برگزار شود.

وی، از مردم خواست تا در روز رای دهی، با خاطر آرام از خانه های شان بیرون شوند و به نامزد مورد نظر خویش رای بدهند.

پاسوال امین الله امرخیل قوماندان امنیه هرات گفت که پس از نشست های متعدد با بخش های گوناگون نیروهای امنیتی، تدابیر جدی امنیتی در سطح ولایت هرات روی دست گرفته شده است.

وی افزود: «برای تامین امنیت بیشتر و جلوگیری از تحرکات هراس افگنان، نیروهای کارفهم به قوماندانی افسران و دگروالان کارکشتۀ پولیس، اردو و امنیت ملی در محلات از قبل تعیین شده، مستقر شده اند.»

به گفته او، کمیته اطلاعات که شامل کشف و استخبارات نیروهای امنیتی به ویژه امنیت ملی می باشد، در سطح ولسوالی ها ایجاد شده است؛ تا هرنوع حملۀ هراس افگنان را پیش از وقوع، کشف و به نیروهای امنیتی در سطح زون اطلاع رسانی کنند.

موصوف خاطرنشان کرد که همزمان در سطح شهر هرات، علاوه بر قطعۀ خاص نیروهای امنیتی، قطعۀ ٥٥٥، قطعۀ یکصد نفری اردوی ملی و کندک عملیاتی پولیس نیز گماشته شده اند.

در همین حال، احمدشاه قانونی رییس کمیسیون ولایتی انتخابات هرات، گفت که ٩٠ درصد مواد اساس و غیراساس انتخاباتی، به تمام ولسوالی های هرات انتقال یافته است.

وی همچنان از نامزدان خواست که دورۀ سکونت را رعایت کنند.

به گفته او، روند رای دهی از ساعت ٧:٠٠ صبح آغاز تا ٤:٠٠ عصر ادامه خواهد داشت و تا ساعت ٦:٠٠ شام شمارش آرا آغاز می گردد و سپس مواد انتخابات به دفتر ولایتی انتخابات انتقال داده خواهد شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر