زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تعمیر یک مکتب نسوان در شهر میمنه به بهره برداری سپرده شد

تعمیر یک مکتب نسوان در شهر میمنه به بهره برداری سپرده شد

author avatar
22 Oct 2018 - 20:19
تعمیر یک مکتب نسوان در شهر میمنه به بهره برداری سپرده شد
author avatar
22 Oct 2018 - 20:19

میمنه (پژواک،۳۰میزان۹۷): تعمیر يک مکتب به هزینه ۱۶٨هزار دالر به کمک کشور ناروی در شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب ساخته شده است، امروز به بهره برداری سپرده شد.

نقیب الله فایق والی فاریاب در مراسمى که به همين مناسبت برگزار شده بود و از کمک های کشور شاهی ناروی ابراز قدردانی کرده، گفت که این مکتب متوسطه نسوان در قریه چغاتک در شمال شهر میمنه موقعیت دارد.

وى افزود که دولت مرکزی و اداره محلی فاریاب تلاش می کنند تا دروازه های مکاتب در تمام ساحات این ولایت باز باشد و برای فرزندان جامعه خدمات تعلیمی و تحصیلی به شکل درست صورت گیرد تا از نعمت سواد محروم نشوند.

انجینر محمد سلیم کوهی مسوول موسسه دارت در فاریاب می گوید که تعمیر مکتب متوسطه نسوان چغاتک به هزینۀ ۱۶۸هزار دالر از کمک کشور شاهی ناروی ساخته شده است.

وی تصریح کرد که این تعمیر دارای یک اتاق اداری، ۶ صنف درسی، اتاق محافظ، ۷ غرفه تشناب، چاه عمیق و دیوار احاطه می باشد که در ۱۴ ماه به اتمام رسیده است

در اخیر سرمعلم مکتب متوسطه نسوان چغاتک می گوید که در این مکتب بیشتر از ۲۰۰ دختر مصروف آموزش می باشند که قبلاً به دلیل نبود تعمیر مناسب در تعمیر مکتب ذکور مصروف تعلیم بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر