زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

حکیم شجاعی مجروح و معاونش کشته شده است

حکیم شجاعی مجروح و معاونش کشته شده است

author avatar
29 Oct 2018 - 14:30
حکیم شجاعی مجروح و معاونش کشته شده است
author avatar
29 Oct 2018 - 14:30

 

ترینکوت (پژواک، ۷ عقرب ۹۷): منابع امنیتی می گویند که طی درگیری در ولایت ارزگان، حکیم شجاعی قوماندان پیشين پولیس محلی زخمی گرديده و معاونش با ۲۰ تن دیگر کشته شده اند.

منابع متذکره اذعان کردند که این رویداد، در قریه حسینی ولسوالی ارزگان خاص به وقوع پیوسته است.

یکتن از متنفذین قومی ولسوالی ارزگان که نخواست نامش فاش شود، به تاریخ ۷ عقرب، به آژانس خبری پژواک گفت که این رویداد، در رابطه به یک زن رخ داده است.

موصوف علاوه کرد که از قریه کندلان این ولسوالی یک زن، به قریه حسینی فرارکرده بود؛ زمانیکه متنفذین قریه کندلان به قریه حسینی رفته اند؛ مورد حملۀ آنها قرار گرفته اند.

باشنده متذکره گفت که درآنجا میان طرفین درگیری شدید رخ داده و منتج به کشته و زخمی شدن هر دو طرف گردیده است.

اسدالله سعید والی ارزگان، درگیری در ولسوالی ارزگان خاص و تلفات و جراحات برخاسته از آن را تایید نمود؛ اما در مورد معلومات بیشتر ارائه نکرد.

نامبرده به آژانس خبری پژواک گفت که شبکه های مخابراتی در ارزگان خاص درست فعالیت نمی کند، فلهذا آنها تاکنون معلومات کامل در دست ندارند.

یک منبع امنیتی در این ولایت، به پژواک گفت که طالبان مسلح، بر ولسوالی ارزگان خاص حمله کرده اند، که در جریان درگیری، به شمول زنان و اطفال ۲۰ تن کشته شده اند.

منبع ذکرشده که نخواست از وی نام برده شود، افزود که در بین کشته شدگان، معاون حکیم شجاعی قوماندان اسبق پولیس محلی نیز شامل است و شجاعی خود ش نيز مجروح شده است.

منبع امنیتی یادشده، از حکومت خواست که به ولسوالی ارزگان خاص کمک های عاجل ارسال نماید؛ زیرا به قول وی، این منطقه سقوط خواهد کرد.

قاری یوسف احمدی سخنگوی طالبان، با ارسال پیامي به رسانه ها گفته است که افراد مسلح قوماندان شجاعی، آنها را مورد حمله قرار دادند که در حمله متقابل، هشت تن آنان را کشته و مجروح نموده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر