زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شش پروژه در سفر رییس جمهور به ولایت دایکندی افتتاح می شود

شش پروژه در سفر رییس جمهور به ولایت دایکندی افتتاح می شود

author avatar
8 Nov 2018 - 16:05
شش پروژه در سفر رییس جمهور به ولایت دایکندی افتتاح می شود
author avatar
8 Nov 2018 - 16:05

نیلی(پژواک، ۱٧ عقرب ۹۷): مقام های محلی در دایکندی می گویند که در سفر فردای رییس جمهور غنی به این ولایت، شش پروژه عام المنفعه افتتاح می شود.

علی اکبری ناطقی سخنگوی والی دایکندی به آژانس خبری پژواک گفت که قرار است فردا جمعه (١٨ عقرب) رییس جمهور غنی در راس یک هیئت بلند پایه حکومتی به ولایت دایکندی سفر نماید و آغاز کار شش پروژه عام المنفعه به شمول بهره برداری بند برق سوختوک، مطالعات تخنیکی میدان هوایی جدید، توزیع سند ملکیت، قیرریزی سرک، ترمیم میدان هوایی و برق آفتابی را افتتاح می کند.

موصوف افزود که رییس جمهور در این سفر با مردم عام،علمای دین، نهادهای مدنی، زنان، جوانان، متنفذین و بزرگان این ولایت به صورت جداگانه دیدار می کند.

افتتاح توزیع ۵۰۰ سند ملکیت بر ساحات پلانی و غیرپلانی برای شهروندان شهر نیلی، افتتاح کار عملی ۸،۸ کیلومتر قیرریزی سرک در داخل شهر نیلی به هزینه ۴۳۰ میلیون افغانی، افتتاح پروژّه برق آفتابی با ظرفیت ۵،۵ میگاوات با هزینه ۱۳،۵ میلیون دالر در ولسوالی های شهرستان، میرامور، اشترلی و شهر نیلی مرکز ولایت دایکندی از جمله پروژه های اند که از سوی رییس جمهور افتتاح می شوند.

همچنان بهره برداری بند برق سوختوک در شهر نیلی با هزینه ۴،۹ میلیون دالر، افتتاح پروژه توزیع برق داخل شهر نیلی با هزینه ۱۸ میلیون افغانی و افتتاح مطالعات تخنیکی میدان هوایی جدید در نیلی، ترمیم و مرمت میدان هوایی فعلی با بودجه ۱۹۳ هزار دالر از دیگر پروژه های اند که فردا از سوی رییس جمهور افتتاح می شوند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر