زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شب گذشته در شهر فراه ٨ پوليس و ٧ طالب مسلح کشته شده اند

شب گذشته در شهر فراه ٨ پوليس و ٧ طالب مسلح کشته شده اند

author avatar
9 Nov 2018 - 11:07
شب گذشته در شهر فراه ٨ پوليس و ٧ طالب مسلح کشته شده اند
author avatar
9 Nov 2018 - 11:07

فراه (پژواک، ۱۸عقرب۹۷): يک عضو شوراى ولايتى مى گويد که شب گذشته در حملات طالبان بر پنج استقامت شهر فراه، یک پوسته پولیس به دست طالبان سقوط نموده و پانزده تن از دو طرف کشته شده اند. 

حاجی خیرمحمد نورزی معاون شورای ولایتی فراه، به آژانس خبری پژواک گفت که طالبان می خواستند شهر فراه را تصرف کنند؛ اما موفق نشدند.

او در مورد تلفات اين درگيرى ها گفت: «پوسته باغ معلم پایگل در مربوطات رج در حومۀ مرکز فراه، در شروع جنگ، بعد از ده دقیقه سقوط کرد، هفت پولیس در آن کشته شده و تمامی سلاح و مهمات پوسته را نیز طالبان با خود برده اند.»

همچنان به گفته وى، درحمله طياره بى سرنشين، در منطقه شيخ آباد ناحيه اول شهر فراه، هفت تن از مخالفين مسلح کشته شده و موتر نوع سراچۀ آنها نيز از بين رفته است.

نورزی افزود که دیشب یک افسر قطعات خاص در ناحیه اول اين شهر، در درگیری با طالبان کشته و چند تن از نيروهاى دولتى زخمى شده اند.

قابل یادآوری است که شدیدترین درگیری، شب گذشته در فاصله هشت صد متری مقام ولایت فراه و منزل والی این ولایت به وقوع پیوسته است.

پژواک تلاش کرد در مورد با مسئولين ولايتى گفتگو نمايد؛ اما تماس با آنها برقرار نشد. 

قاری یوسف احمدی سخنگوی گروه طالبان، با رد تلفات افراد شان در اين درگيرى ها گفت که طالبان شب گذشته، يک پوسته را تصرف کرده و هفت پوليس را کشته اند.

به گفته او، در پوسته يادشده، هشت ميل سلاح نيز به دست طالبان افتاده است.

به اساس گزارش ها، در سه روز اخير در این ولایت، ده ها تن از نيروهاى دولتى در حملات طالبان در این ولایت کشته شده و ٣٧ تن ديگر را طالبان اسير کرده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر