زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

٢٥ قاچاقبر مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شدند

٢٥ قاچاقبر مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شدند

author avatar
13 Nov 2018 - 16:29
٢٥ قاچاقبر مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شدند
author avatar
13 Nov 2018 - 16:29

کابل(پژواک، ۲۲ عقرب ۹۷): تعداد ٢٥ تن در پیوند به قاچاق مواد مخدر، از یکسال و یکماه الی ۵ سال حبس، محکوم به مجازات گردیده اند.

در خبرنامه مطبوعاتی مرکز عدلی و قضایی مبازره علیه مسکرات و مواد مخدر که به پژواک مواصلت کرده، آمده است که اين افراد در پيوند به ١٣ قضيه جرايم قاچاق مسکرات ومواد مخدر درهفتۀ گذشته، ازسوى محاکم ابتداييه و استيناف محکوم به مجازات شده اند.

برپايه معلومات خبرنامه؛ اين افراد درارتباط به قاچاق بیش از۱۴۵کیلوگرام مواد مخدرنوع هیرویین، ۹۰ کیلوگرام تریاک، ۵۲۸ کیلوگرام چرس و ۳۶۰ گرام مت امفتامین)شیشه) ازنقاط مختلف کشور بازداشت و غرض تعقیب عدلی و قضایی بادوسیه های نسبتی شان به این مرکز ارسال شده بودند که ازجانب محاکم این مرکز، طی جلسات علنی، از یکسال ویکماه الی ۵ سال حبس، محکوم به مجازات گردیده اند.

خالد موحد رئیس مطبوعات و سخنگوی اين مرکز، به آژانس خبرى پژواک گفت که طی همین میعاد، پولیس مبارزه بامسکرات ومواد مخدر و سایر ارگانهای کشفی وامنیتی کشور، در ارتباط به جرایم قاچاق مواد مخدر، ۲۵ مظنون به شمول ۵ خانم را در پیوند به ۱۵ قضیه بازداشت ومظنونین را بادوسیه های نسبتی شان به منظور تعقیب عدلی وقضایی به مرکزعدلی وقضایی مبارزه علیه مسکرات ومواد مخدر ارسال داشته اند.

وى افزود که ازجملۀ بازداشت شده گان، ۳ تن شان افرادی اند که میخواستند مواد مخدر از نوع هیروئین را با استفاده ازشیوه های جاسازی دربطن وبکس های سفری شان، از میدان هوایی بین المللی حامد کرزی  به کشور هندوستان انتقال دهند که از سوی موظفین پولیس و څارنوال موظف مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدرشناسائی و بازداشت شدند.

موصوف گفت که پولیس، افراد مذکور را از ولایات کابل ، بلخ، لغمان، پروان، بدخشان، جوزجان و نیمروز بامواد مخدر وپول نقد بازداشت کرده است.

براساس معلومات منبع؛ ازنزد اين بازداشت شده گان بطور مجموعی بیش از۷۶کیلوگرام هیرویین، ۴۹کیلوگرام تریاک، ۷۲ کیلوگرام چرس، ۱۰۰کیلوگرام چره چرس، ۹۵۰ لیتر مشروبات الکولی،  مبلغ ۲۴۰۰۰ افغانی، ۹۰۰ دالر امریکایی ، ۱۹ سیت تیلیفون همراه و۷عراده واسطه نقلیه نیز کشف و ضبط شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر