زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تادین خان: برای مردم و خاک خود مانند برادرم کار خواهم کرد

تادین خان: برای مردم و خاک خود مانند برادرم کار خواهم کرد

author avatar
14 Nov 2018 - 18:44
تادین خان: برای مردم و خاک خود مانند برادرم کار خواهم کرد
author avatar
14 Nov 2018 - 18:44

کندهار(پژواک، ۲۳عقرب ۹۷): تورن جنرال تادین خان قوماندان امنیۀ کندهار می گوید که در تامین امنیت، راه برادرش را تعقیب خواهد کرد.

نامبرده این اظهارات را طی مصاحبه ای با آژانس خبری پژواک ابراز داشت.

تورن جنرال تادین خان که بعد از کشته شدن برادرش سترپاسوال عبدالرازق، منحیث قوماندان امنیه کندهار تعیین گردیده، از اوضاع امنیتی اطمینان سپرد و گفت که برای مردم و خاک خود کار بالمثل برادرش را خواهد کرد.

موصوف افزود که برادرش در برابر سارقین، مخالفین مسلح و دهشت افگنان، سخت ایستادگی کرد و نامبرده نیز مسیر مشابه را تعقیب می کند.

نامبرده از ساکنین کندهار و تمام هموطنان ابراز امتنان نمود که در مرگ برادرش، با خانواده آنها سوگواری کردند و این برخورد، سبب حوصله افزایی وی شده است.

موصوف از رییس جمهور نیز اظهارسپاس کرد که بر وی باور نموده و مسئولیت تامین امنیت کندهار را به وی سپرده است.

نامبرده گفت: "تازه وارد صحنه شده ام، تنظیم امور امنیتی کندهار مثل دوران حیات برادرم ادامه دارد، آمرین همه حوزه ها، پرسونل امنیتی، و مردم نیز مانند برادرم با من همکاراند."

موصوف درمورد قتل برادرش گفت این کار توسط استخبارات ایران، پاکستان، روسیه و همکاران آنها بود؛ اما نامبرده با متقبل شدن این قربانی هرگز سر تسلیم را نخواهد گذاشت، در مقابل آنها مقاومت شدید نموده و آماده قربانی بیشتراست.

تادین خان اذعان کرد که انتقام برادرش را خواهد گرفت، وی گفت: "کسی که مرتکب این عمل شده باشد، به گوش آنها می رسانم درهرجايی که استید، خود را به شما میرسانیم و به هرقیمت که باشد از شما انتقام می گیریم."

وی افزود که تحقیقات درمورد قتل برادرش ادامه دارد و آنها هم دراین عرصه مصروف کار اند.

ستر پاسوال عبدالرازق قوماندان امنیه کندهار، به تاریخ ۲۶ میزان سال جاری، حوالی ساعت چهار عصر درمقام ولایت توسط محافظ والی کشته شد.

در این حمله، جنرال عبدالرازق قوماندان امنیه کندهار، جنرال عبدالمومن رییس امنیت ملی این ولایت و سلیم انگار تصویربردار رادیوتلویزیون ملی کشته شدند و زلمی ویسا والی کندهار، عزیزاحمد عزیز سخنگوی وی، جنرال نبی الهام قوماندان زون ۴۰۴ میوند، جنرال امام نظر بهبود قوماندان قول اردوی ۲۰۵ اتل و قوماندان امریکایی نیروهای ماموریت قاطع مجروح شدند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر