زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ناروى از مذاکرات صلح به رهبرى افغانستان حمايت کرد

ناروى از مذاکرات صلح به رهبرى افغانستان حمايت کرد

author avatar
18 Nov 2018 - 19:14
ناروى از مذاکرات صلح به رهبرى افغانستان حمايت کرد
author avatar
18 Nov 2018 - 19:14

کابل (پژواک، ٢٧عقرب٩٧): وزیرخارجۀ ناروی مى گويد که کشورش منحیث همکار استراتیژیک، در کنار حکومت و مردم افغانستان باقی خواهد ماند.

 به نقل از خبرنامۀ ارگ که کاپى آن به آژانس خبرى پژواک رسيده، محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، عصر امروز خانم این اریکسن سواید وزیر امور خارجۀ ناروی را در قصر گل‌خانۀ ارگ، به حضور پذیرفت.

دراین دیدار وزیر خارجۀ ناروی، برگزاری موفقانۀ انتخابات ولسی جرگه را به رئیس جمهور و مردم افغانستان تبریک گفت.

اين مقام بلند پايه کشورناروى افزود که کشورش، از مذاکرات صلح بین الافغانی به رهبری و مدیریت افغان ها حمایت می کند و به هر گونه همکاری در این راستا آماده است.

 وی همچنان ياد آورشد که جهت اشتراک در کنفرانس ژنیو که در بارۀ افغانستان در کشور سویس برگزار می گردد، آمادگی همه جانبه دارد.

در مقابل رئیس جمهور غنی، ضمن خوش آمدید به وزیر خارجۀ ناروی، از همکاری آن کشور به افغانستان در عرصه های مختلف و حمایت از مذاکرات صلح بین الافغانی، تشکر کرد.

رئیس جمهورخاطرنشان کرد: "افغانستان که ظرفیت تولید انرژی قابل تجدید را دارد، علاقمند است که از تجارب ناروی دراین عرصه و همچنان آموزش های حرفوی، مستفید گردد."

وزیر خارجۀ ناروی، درادامه صحبت هايش گفت که کشورش ضمن همکاری در عرصه های مختلف با افغانستان، آماده است تا تجارب خویش را در زمینه های انرژی قابل تجدید و آموزش های حرفوی نیز شریک سازد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر