زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

نمایشگاه لباس زنانه در هرات گشایش یافت

نمایشگاه لباس زنانه در هرات گشایش یافت

author avatar
21 Nov 2018 - 16:36
نمایشگاه لباس زنانه در هرات گشایش یافت
author avatar
21 Nov 2018 - 16:36

هرات (پژواک، ٣٠عقرب ٩٧): نمایشگاه لباس زنانه به هدف رشد توليدات داخلى، امروز در هرات گشایش یافت.

 به گفتۀ برگزار کننده گان این برنامه، دراین نمایشگاه بیش از٥٠ مدل لباس ترکیبی از طرح های غربی با افغانی که از سوی زنان تولید شده، به نمایش گذاشته شده است.

طلایه رواک، برگزار کننده نمایشگاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را رشد تولیدات داخلی دانست و گفت که آنان تلاش می کنند با تولید لباس های داخلی، با تولیدات خارجی رقابت کنند.

به گفتۀ وی، سال پار آنان کارخانه تولیدی شان را ایجاد کرده اند و از آن زمان تاکنون، تولیدات شان رشد خوبی کرده و مردم استقبال نموده اند.

موصوف همچنان بیان داشت که آنان از طریق فضای آنلاین نیز بازاریابی کرده و بیشترفروشات شان را از آن طریق انجام میدهند.

او گفت: "تمام لباسهایی که شما دراین نمایشگاه میبیند، همه درهمین جا و ازمواد داخلی خود کشور ما ساخته شده است و دراین جا ١٥ خانم نیز کار می کنندو زمینه کاری را هم برای خانم ها فراهم ساختیم."

بازدید کنندگان این نمایشگاه، بر حمایت دولت از زنان بازرگان در ولایت هرات تاکید کرده  و می‌گویند روز به روز، بر فعالیت های بازرگانی زنان در این ولایت افزوده می‌شود.

ضیاگل عظیمی یکی از بازدید کننده گان به پژواک گفت: "برگزارى این چنین نمایشگاه ها خیلی خوب است؛ هم زمینه کار را به شماری از زنان فراهم ساخته و هم تولیدات داخلی ما رشد می کند.

مرضیه یکی دیگر از بازدید کننده گان به پژواک گفت: "ما از برگزاری چنین نمایشگاه ها استقبال میکنیم؛ چون هم لباس های خوبی تولید کرده و ما میخریم وهم محیط زنانه است و راحت خرید میکنیم."

بربنیاد آمارهای اتاق تجارت وصنایع هرات، هم اکنون درحدود ٢٠٠  زن تجارت پیشه دراین ولایت عضویت این اتاق رادارند واین زنان، بیشتر دربخش پروسس سبزیجات، میوه و پوشاک مصروف فعالیت هستند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر