زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

فرخنده زهرا نادرى از سمت خود استعفا داده است

فرخنده زهرا نادرى از سمت خود استعفا داده است

author avatar
24 Nov 2018 - 15:26
فرخنده زهرا نادرى از سمت خود استعفا داده است
author avatar
24 Nov 2018 - 15:26

کابل (پژواک، ۳عقرب ۹۷): فرخنده زهرا نادری مشاور ارشد رییس جمهور در امور ملل متحد، مى گويد که به دليل برخی چالش ها در امور کاری اش و ضعف مدیریتی در داخل نظام، از سمت خود استعفا داده است.

فرخنده زهرا نادری، این موضوع را امروز درنشست خبری بیان کرد و گفت که هشت ماه قبل به گونه شفاهى  و چهار ماه قبل به شکل کتبی، استعفايش را به رییس جمهور ارایه کرده است.

وى گفت که رییس جمهور، استعفای او را در بيستم ماه گذشته (عقرب) منظور کرد.

خانم نادرى بدون ارايه جزييات گفت که به دليل برخى چالش ها در امور کاری اش و ضعف مدیریتی در داخل نظام، استعفا داده است.

اما در گزارش اجراآت سال ١٣٩٦ مشاوريت ارشد رييس جمهور در امور ملل متحد که نادرى در اختيار خبرنگاران قرار داده است؛ عدم هماهنگی در فعالیت های موسسات ملل متحد و نهادهای دولتی، عدم موجودیت سیستم کارا و موثر در فعالیت های ادارات دولتی، تداخل وظیفوی در اجراآت ادارات در داخل ارگ ریاست جمهوری و عدم هماهنگی در جلسات میان ادارت ذیربط دولتی، از مشکلات و چالش ها در برابر این نهاد عنوان شده است.

زهرا نادرى، آوردن ٢٠ دفتر ملل متحد زير يک چتر در کابل را، از دستاوردهاى کاری اش خواند و گفت که این کار باعث هماهنگی، پاسخگويى، شفافیت، موثریت، مثمریت، کاهش مصارف، تداوم پروگرام ها و حاکمیت ملی افغان ها در فعالیت های ملل متحد گردید.

فرخنده زهرا نادرى گفت: "از زمان مقرر شدنم به حیث مشاور ارشد رییس جمهور در امور ملل متحد، تا اکنون تلاش کردم تا وظایفم را به وجه احسن انجام دهم و از کارکردم در این مدت پاسخگو نیز می باشم."

وی افزود: "کار را از صفر در این بخش آغاز کردم و توانستم این بخش را به یک اداره توانا تبدیل کنیم."

 فرخنده زهرا نادری، پيش از اين نماينده مردم کابل در ولسى جرگه بود؛ اما با تکميل شدن پنج سال دوره کار اين جرگه، از اين سمتش استعفا داد و سپس در ۲۵ قوس ۱۳۹۵ به حیث مشاور ارشد رییس جمهور در امور ملل متحد تعیین شده بود.

اين درحاليست که سید سعادت منصور نادری وزیر اسبق شهرسازی و مسکن (برادر فرخنده زهرا نادرى)، به تاریخ ۲۳ جوزاى سال جاری، به دلیل مریضی از سمتش استعفاء داد.

 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر