زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در فراه ٢٢ پوليس کشته و پنج تن ديگر آنان زخمى شده اند

در فراه ٢٢ پوليس کشته و پنج تن ديگر آنان زخمى شده اند

author avatar
26 Nov 2018 - 09:41
در فراه ٢٢ پوليس کشته و پنج تن ديگر آنان زخمى شده اند
author avatar
26 Nov 2018 - 09:41

فراه (پژواک، ٥ قوس ۹۷): در يک کمين طالبان در مرکز فراه ٢٢ پوليس به شمول قوماندان قطعۀ منتظرۀ پوليس در فراه و قوماندان امنيه جديد ولسوالى جوين اين ولايت کشته و پنج تن ديگر آنان زخمى شده اند.

یک افسر قومندانی امنیه فراه که نخواست نامش در گزارش ذکر شود، به آژانس خبرى پژواک گفت که نیروهای امنیتی با استفاده از پنج موتر شخصی می خواستند از مرکز فراه به هدف معرفى محمد اقبال قوماندان جدید امنیه ولسوالی جوین اين ولایت، عازم آن ولسوالی شوند.

او مى گويد که اين نيروها حوالى ساعت پنج بعد از ظهر ديروز در قریه تخت و تیوسک مربوط حومه مرکز فراه با کمین طالبان مسلح روبرو شدند.

به گفتۀ وى، در اين رويداد ١٧ پوليس به شمول محمد اقبال قوماندان جديد امنيه جوين کشته و پنج پوليس به شمول حاجی قادرجان معاون آمریت امنیت قومندانی امنیه فراه زخمى شده اند.

اما دادالله قانع عضو شوراى ولايتى فراه مى گويد که در اين کمين ٢٢ پوليس به شمول شهباز باتور قوماندان قطعه منتظره پوليس در فراه و محمد اقبال قوماندان جديد امنيه جوين کشته شده و پنج پوليس به شمول قادرجان معاون آمریت امنیت قومندانی امنیه اين ولايت زخمى شده اند.

يک کارمند بخش سردخانه شفاخانه ولايتى فراه مى گويد که اجساد اين ٢٢ تن به اين شفاخانه انتقال گرديده است.

همچنان يک منبع ديگر در اين شفاخانه گفت که پنج پوليسِ زخمى شده در اين رويداد، به اين شفاخانه انتقال يافته و وضعيت صحى آنان نگران کننده نيست.

محب الله محب سخنگوی قوماندانی امنیه فراه بدون ارایه جزییات مى گويد که در اين درگيرى به نیروهای امنیتی و طالبان تلفات وارد گردیده است.

قاری یوسف احمدی سخنگوی طالبان مى گويد که در کمین يادشده طالبان، ۲۰ تن از نيروهاى امنيتى کشته شده و چهار موتر اين نيروها نيز از بين رفته است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر