زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“اگر تا پنج روز ديگر رییس تلویزیون انعکاس پيدا نشد، در برابر ولایت خیمه برپا می کنیم”

“اگر تا پنج روز ديگر رییس تلویزیون انعکاس پيدا نشد، در برابر ولایت خیمه برپا می کنیم”

author avatar
6 Dec 2018 - 19:22
“اگر تا پنج روز ديگر رییس تلویزیون انعکاس پيدا نشد، در برابر ولایت خیمه برپا می کنیم”
author avatar
6 Dec 2018 - 19:22

جلال آباد (پژواک، ۱۵قوس ۹۷): شماری متنفذین ولایت ننگرهار طی تدویر یک نشست، از مسؤولین این ولایت، خواستار رهایی عاجل رییس، تلویزیون خصوصی انعکاس شدند.

آنان هوشدار دادند، اگر تا پنج روز آینده، انجنیر زلمی لطیفی از چنگ ربایندگان رها نشود؛ آنها به رسم اعتراض دروازه های ادارات دولتی را مسدود نموده و در مقابل آن خیمه ها ایستاده خواهند کرد.

شام دو روز پیش، افراد مسلح ناشناس، از ناحیه چهارم شهر جلال آباد، رییس تلویزیون خصوصی انعکاس را با خود برده و راننده وی را بالفعل قتل کرد.

گرچه مسؤولین می گویند که برای رهایی وی تلاش های شدید را آغاز کرده؛ اما تاکنون در این عرصه، از هیچ نوع پیشرفت اطلاع داده نشده است.

شماری متنفذین قومی ننگرهار، به تاریخ ۱۵ قوس، در جریان نشست در شهر جلال آباد، اختطاف انجنیر زلمی را حمله بر آزادی عنوان کرد و تقاضا کردند که اداره ولایتی باید وی را زودتر رها سازد.

آنها به اداره ولایتی پنج روز مهلت تعیین کرد، اگر نامبرده دراین مدت از چنگ افراد مسلح رها نشود؛ آنها افزون بر ولایت در مقابل قوماندانی امنیه و ادارات دیگر خیمه ها را بر افراشته و دروازه های ادارات متذکره را نیز مسدود خواهند نمود.

ملک نورآغا ملکزی یکتن از متنفذین قومی تقاضا نمود که اداره ولایتی زودتر در این خصوص از اجراءات شان، به آنها معلومات دهند که در رابطه به ربوده شدن زلمی چه کاری کرده اند.

موصوف گفت: "بعد ازاین خاموشی در برابر همچو اعمال گناه است، ما از طریق این ژورنالیستان صدای مان را به گوش جهانیان خواهیم رساند، همه در حکومت سهیم اند، صرف چند تن آن را درانحصار خود گرفته و تمام امتیازات را آنها می گیرند. "

مولوی حبیب الله جلال آبادی، از اداره ولایتی خواست تا در پنج روز رییس تلویزیون خصوصی انعکاس را رها سازد و یا درمورد اش، به رسانه ها معلومات داده شود.

نامبرده گفت، اگر به خواست آنها لبیک گفته نشود؛ پنج روز بعد در برابر ادارات ولایتی خیمه برپا می کنند و سپس پلان برافراشتن خیمه ها در برابر ارگ است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر