زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزیر دفاع: کسیکه صلح نمی کند، در برابر آنها آمادگی تام داریم

وزیر دفاع: کسیکه صلح نمی کند، در برابر آنها آمادگی تام داریم

author avatar
6 Dec 2018 - 18:11
وزیر دفاع: کسیکه صلح نمی کند، در برابر آنها آمادگی تام داریم
author avatar
6 Dec 2018 - 18:11

 کابل (پژواک، ۱۵ قوس ۹۷): دگرجنرال طارق شاه بهرامی وزیردفاع کشور می گوید که از تلاش های صلح حکومت حمایت می کند، اما در برابرآنانیکه صلح نمی کنند، آمادگی کامل دارد.

بهرامی این اظهارات را امروز، در مراسم که به مناسب فراغت افسران جوان در پوهنتون مارشال فهیم تدویر شده بود و طی آن، به شمول ۲۵ دختر ۳۱۷ تن از آن فراغت حاصل کردند، ابراز داشت.

موصوف علاوه کرد که نیروهای افغان، به سطح کشور، مخالفین مسلح را درهم کوبیده و ماشین جنگی آنها را غیرفعال نموده است.

بهرامی می گوید: ((نیروهای افغان دليرانه در مقابل گروه های دهشت افگن مبارزه می کنند، این گروه ها شدیداً سرکوب شده، مورال جنگی را باخته  و نتوانسته تا به اهداف ستراتیژیک شان نایل شوند..))

 نامبرده در خطاب به افسران تازه فارغ شده گفت: ((شما فرزندان راستین و معتهد کشوراستید، افغانستان خانه شماست؛  در گوشه و کنار کشور برای حفاظت از هموطنان تان خواهید شتافت، جان های تان را نثار نموده تا امنیت آنان را تامین نمایید.))

وزیردفاع کشور گفت که رقم نیروهای کوماندو درکشور دو چند شده و نیروهای هوایی کشور در آستانه سه برابرشدن قرار دارند؛ نیاز دیده می شود که افسران جوان با آموزش های نظامی، علمی و مسلکی آراسته باشند تا امور مدیریت را به گونه درست تنظیم نمایند.

وزیردفاع ملی گفت که آنها از تلاش های صلح افغانستان پشتیبانی می کنند اما در برابر کسانیکه صلح نمی خواهند و به آشوب و تشنج دامن می زنند، آمادگی کامل دارند و آنها را از صحنه دور خواهند کرد.

 نامبرده به افسران جدید فارغ شده گفت که وحدت و یکپارچگی خط قرمز پیروزی نیروهای افغان است، چنانچه متفرق و متعصب باشید هرگز موفق شده نمی توانید؛ باید در برابر این دشمن خطیر مقابله جدی نمایید.

موصوف می گوید: ((شما طور داوطلب برای عرضه خدمت به کشور و مردم تان حلف وفاداری به جا آورده اید، بر شما فرض است تا با مردم خود سلوک و روش پسندیده نمایید و از هرگونه تفرقه و تعصب امتناع ورزید.))

جنرال سلواتور کمپورال (Salvatore Camporeale) معاون قوماندانی ماموریت حمایت قاطع ناتو درافغانستان درمراسم فراغت امروز، به افسران جوان گفت: ((این روز افتخار است که شما برای دفاع از کشور تان شتافته اید و عزم دارید تا از کشور و خاک تان دفاع نمایید.))

 موصوف علاوه کرد که تمرینات نظامی، افسران جوان را توانمند می سازند تا به گونه درست سربازان را سوق و هدایت نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر