زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

۷۷ مخالف مسلح دولت در ۱۴ ولایت کشته شده اند

۷۷ مخالف مسلح دولت در ۱۴ ولایت کشته شده اند

author avatar
7 Dec 2018 - 15:14
۷۷ مخالف مسلح دولت در ۱۴ ولایت کشته شده اند
author avatar
7 Dec 2018 - 15:14

کابل (پژواک، ۱۶ قوس ۹۷): وزارت دفاع ملی می گوید که در ۲۴ ساعت گذشته کم از کم ۱۲۹ مخالف مسلح دولت در ۱۴ ولایت کشته و زخمی شده اند.

در خبرنامه دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی که در اختیار آژانس خبری پژواک قرار گرفته، آمده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی و ۱۰۳ وظیفه خاص کوماندویی و هفده حمله هوائی در ۱۴ ولایت ۷۷ مخالف مسلح به شمول یک قوماندان محلی طالبان و سه داعشی کشته، ۵۲ تن زخمی و یک تن دیگر اسیر شده است.

این عملیات در ولایات  ننگرهار، کاپیسا، پکتیکا، غزنی، میدان وردک، زابل، ارزگان، غور، فراه، فاریاب، سمنگان کندز، بلخ و هلمند راه اندازی گردیده است.

منبع می نویسد که در نتیجه این عملیات، در ولسوالی های خاک سفید و پرچمن ولایت فراه ۱۶ تن به شمول یک تن از قوماندانان محلی طالبان بنام آقا میر کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شده اند.

در خبرنامه تصریح شده است که در ولسوالی های اندخوی و قیصار ولایت فاریاب ۱۴ تن کشته و ۱۷ تن دیگر زخمی شده اند.

در ادامه آمده است که در ولسوالی های نهر سراج و گرمسیر ولایت هلمند ۱۲ مخالف مسلح دولت کشته، یک تن زخمی و دو عراده موتربم از بین برده شده، در ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان ۸ تن کشته و در ولسوالی میزان ولایت زابل هفت تن کشته و ۵ تن زخمی گردیده اند.

منبع می نویسد که در ولسوالی گومل ولایت پکتیکا هفت مخالف مسلح کشته، در ولسوالی چهارسده ولایت غور چهار تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شده اند.

در این خبرنامه خاطر نشان شده است که در مرکز ولایت غزنی چهار تن کشته و سه تن زخمی، در ولسوالی های پچیراگام و اچین ولایت ننگرهار ۴ تن به شمول سه داعشی کشته و یک تن دستگیر و در ولسوالی چک ولایت میدان وردک یک تن کشته و ۹ تن دیگر زخمی گردیده اند.

طالبان در این باره تا به حال چیزی نگفته اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر