زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

باشنده گان دایکندی از پایین بودن عرضۀ خدمات یک شرکت مخابراتی شاکی اند

باشنده گان دایکندی از پایین بودن عرضۀ خدمات یک شرکت مخابراتی شاکی اند

author avatar
9 Dec 2018 - 14:12
باشنده گان دایکندی از پایین بودن عرضۀ خدمات یک شرکت مخابراتی شاکی اند
author avatar
9 Dec 2018 - 14:12

نیلی(پژواک، ۱۸ قوس ۹۷): شماری از باشنده گان دایکندی، با انتقاد از پایین بودن عرضۀ خدمات مخابراتی شرکت «ام تی ان» در این ولایت می گویند که از یک سال به این سو، تماس ها به مشکل برقرار می شود و مکالمات بی کیفیت شده است.

بر پایه معلومات مسئولان محلی دایکندی؛ شرکت مخابراتی «ام تی ان»، بیشترین مشترک را در این ولایت دارد که به شمول مرکز در هشت ولسوالی این ولایت، از سیم کارت های شرکت یادشده استفاده می کنند؛ اما در ولسوالی های «کجران و سنگ تخت»، شبکه های مخابراتی «روشن و افغان بیسیم» نیز فعالیت دارند.

محمد علی یکی از باشنده گان شهر نیلی، به آژانس خبری پژواک گفت که شرکت مخابراتی «ام تی ان»، شاید روزانه ده ها هزار افغانی از این ولایت عاید داشته باشد؛ اما پایین ترین خدمات مخابراتی را عرضه می کند.

به باور وی، عرضۀ چنین خدماتی در حقیقت «خیانت و یک نوع دزدی» از مردم است که شرکت مخابراتی ام تی ان انجام می دهد.

خادم حسین میرزاد دیگر باشنده دایکندی گفت: «باور کنید روزانه شاید صد بار برای برقراری تماس به جانب مقابل تلاش کنیم؛ اما اصلاً موفق نمی شویم.»

به گفته وی، در حالیکه شرکت مخابراتی ام تی ان در دایکندی، بیشترین پایه های آنتن را را دارد؛ اما عرضۀ خدمات مخابراتی در وضعیت خوب قرار ندارد و مردم را دچار مشکل کرده است.

رحمان یکی دیگر از شهروندان نیلی گفت: «فعالیت سایر شرکت های مخابراتی در دایکندی، محدود است و یگانه شرکتی که بیشترین کاربر را دارد، آن هم خدمات خوبی را برای مردم عرضه نمی کند.»

به گفته او، افزایش روزافزون مشکلات در بخش مخابرات در جریان یک سال اخیر، مردم را نگران کرده است.

وى هشدار داد در صورتی که شرکت مخابراتی «ام تی ان»، در عرضۀ خدماتش تغییرات به میان نیاورد و عرضۀ آن را بهتر نسازد، فعالیتش را متوقف سازد؛ تا زمینه فعالیت سایر شرکت های مخابراتی فراهم شود.

با این حال، لطف الله شریعتی سرپرست ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دایکندی، پائین آمدن کیفیت شرکت ام تی ان را مشکل تخنیکی دانسته و تاکید کرد که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی علاوه کرد که شرکت یادشده، تصمیم دارد تا دو پایه آنتن دیگر را مجهز با سیستم نسل سوم (3G) نصب نماید و به زودی این مشکل حل خواهد شد.

سرپرست ریاست مخابرات، در اوایل روزهای کاری اش یک ماه قبل گفته بود که این مشکل را در طول یک هفته حل خواهد کرد؛ اما اکنون با گذشت یک ماه کیفیت عرضۀ خدمات مخابراتی ام تی ان، به تناسب ماه قبلی به مراتب پائین تر شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر