زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

منازل و ساختمان های دولتی در برابر اعمار سرک دوم کابل- لوگر موانع اند

منازل و ساختمان های دولتی در برابر اعمار سرک دوم کابل- لوگر موانع اند

author avatar
12 Dec 2018 - 18:25
منازل و ساختمان های دولتی در برابر اعمار سرک دوم کابل- لوگر موانع اند
author avatar
12 Dec 2018 - 18:25

پل علم (پژواک، ۲۱ قوس ۹۷): مسئولین فوایدعامه لوگر می گویند که برخی ساختمان های دولتی و پوسته های امنیتی، در برابر اعمار سرک دوم شاهراۀ کابل – لوگر، موانع ایجاد کرده و کار ساختن سرک را به کندی مواجه کرده است.

محب الله حکمت رییس فواید عامه لوگر، به آژانس خبری پژواک گفت که کار اعمار سرک دوم کابل – لوگر، سه سال قبل از منطقه چهل دختران ولسوالی چهارآسیاب آغاز شد، که باید در یکسال به پایه اکمال می رسید.

اما موصوف علاوه کرد: "درامتداد راه، ساختمان های دولتی، پوسته های امنیتی و شفاخانه ها موقعیت دارد که کار اعمار سرک را با کندی مواجه نموده است."

نامبرده افزود که درامتداد همین سرک، منازل و دکاکین نیز واقع اند؛ اما مردم برای اعمار سرک، منازل و دکان های شان را تخریب کردند.

به اساس معلومات نامبرده، این سرک ۴۵ کیلومتر طول دارد که هزینه آن، از سوی بانک جهانی تمویل می شود.

نامبرده از ادارات ذیربط خواست تا در عرصه اعمار این سرک، همکاری لازم نمایند.

همچنان در پیوند به موضوع متذکره، یکتن از رانندگان شاهراۀ کابل – گردیز، به پژواک گفت که از چند سال بدینسو، کار اعمار سرک دوم کابل – لوگر ادامه دارد.

نامبرده افزود: "در برخی ساحات کار به درستی به پیش نمی رود، هر مشکل که باشد باید رفع شود، اگراین سرک پخته گردد، رفت و آمد ما نیز آسان می شود."

همچنان عبدالولی وکیل معاون شورای ولایتی لوگر، به پژواک گفت که با اعمار سرک دوم شاهراۀ کابل – لوگر، جلو اکثر حوادث ترافیکی نیز گرفته خواهد شد.

موصوف افزود: "مردم همت کردند و زمین شان را برای اعمار سرک دادند، دکاکین شان را تخریب کردند؛ اما درحال حاضر تاسیسات دولتی در برابر ساختن سرک مانع واقع شده اند."

مانع عمده در برابر اعمار این سرک، ساختمان ولسوالی محمدآغه می باشد.

درمورد نورمحمد عبیدی ولسوال محمدآغه نیز به پژواک گفت که تاسیسات دولتی، در برابر اعمار سرک دوم کابل – لوگر مانع واقع شده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر