زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ده طالب مسلح در فارياب در حملات هوایی کشته شدند

ده طالب مسلح در فارياب در حملات هوایی کشته شدند

author avatar
17 Dec 2018 - 19:47
ده طالب مسلح در فارياب در حملات هوایی کشته شدند
author avatar
17 Dec 2018 - 19:47

ميمنه (پژواک ٢٦ قوس ٩٧): مقام های محلی در ولایت فاریاب می گویند که ده طالب مسلح در حملات هوایی در ولسوالی دولت آباد کشته شده است.

عصر امروز نقیب الله فایق والی فاریاب در مراسم معرفی قوماندان جدید امنیه، از انجام دو حمله هوایی بر تجمع گاه طالبان و وارد شدن تلفات سنگین به این گروه هنگام عبور قطار اکمالاتی یاد کرده، هشدار داد که اگر طالبان مانع عبور قطار شوند، سرکوب و نابود می‌شوند.

اکنون عبدالکریم یورش مسوول مطبوعات پولیس فاریاب می‌گوید که در دو مورد حمله قوای هوایی بر مناطق فیروزه یی و چهارشنغوی ولسوالی دولت آباد، ۱۰ طالب به شمول ملا عبدالرسول فیروزه یی قاضی طالبان بر ولسوالی یاد شده کشته شده و چهار تن دیگر زخم برداشتند.

وى افزود که حمله هوایی اول پیش از چاشت امروز توسط طیارات افغان در منطقه چهارشنغو صورت گرفت که در آن چهار طالب کشته شده و یکتن زخم برداشت.

او علاوه کرد که حمله دومی ساعت ۳ پس از چاشت به وسیله طیارات بی سرنشین ناتو زمانی انجام شد که گروپ قاضی رسول برای حمله بالای قطار اکمالاتی را داشتند که در آن ۶ طالب به شمول قاضی کشته شده، سه تن مجروح و چندین عراده وسایط نقلیه و موترسیکل شان نابود گردید.

اما یک مسوول طالبان به پژواک کشته شدن ۶ طالب و جراحت سه تن دیگر را در دو حمله هوایی تائید کرد گفت که قطار اکمالاتی دولت به ولسوالی دولت آباد رسیده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر