زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

براى۱۲هزار خانوادۀ شهدا کوپون موادغذایی توزيع مى گردد

براى۱۲هزار خانوادۀ شهدا کوپون موادغذایی توزيع مى گردد

author avatar
2 Jan 2019 - 13:26
براى۱۲هزار خانوادۀ شهدا کوپون موادغذایی توزيع مى گردد
author avatar
2 Jan 2019 - 13:26

کابل (پژواک، ۱۲ جدی ۹۷): به اساس حکم رئیس جمهور، برای حدود ۱۲ هزار خانواده از بازماندگان و ورثۀ شهدا در کابل، طی مدت ۹ ماه کوپون های مساعدتی شامل موادغذایی توزیع می شود.

در خبرنامۀ ادارۀ تدارکات ملى که امروز به آژانس خبری پژواک رسیده، آمده است: "حکومت به منظور ارج نهادن به شهدا و احترام به بازماندگان و ورثه شهدای ارگانهای دفاعی، امنیتی و حوادث تروریستی، کوپون های مساعدتی مواد غذایی را برای ورثه شهداء توزیع می کند."

به نقل ازخبرنامه، این مواد غذایی شامل آرد، برنج، روغن، چای، بوره و عدس بوده ،که دارندۀ آن مى تواند آن را به شکل بسته های غذایی به دست آورد.

برپايۀ معلومات انجنیر الهام عمر هوتکی رئیس عمومی اداره تدارکات ملی، در مرحلۀ نخست به شکل امتحانی کوپون های مساعدتی مواد غذایى در همکاری ادارات ذیربط در کابل توزيع گرديده وسپس این پروسه، در سایر ولایات عملی خواهد شد.

به گفته هوتکی، توزیع مواد غذایی به رویت کتابچه کوپون تائیدشد، در هر ماه به ورثه شهدا توزیع شده و یک کمیته مشترک از طرف اداره تدارکات ملی، بخاطر شفافیت و نظارت از این پروسه ایجاد می گردد.

همچنان براساس حکم رئیس جمهور، وزارت های دفاع ملی، امورداخله، کار و امور اجتماعی، اداره حمایت از افراد دارای معلولیت و ورثه شهدا و ریاست عمومی امنیت ملی مکلف اند، ليست و شهرت ورثه شهدا را در تمام  ولایات به دسترس اداره تدارکات ملی قرار داده و در راستای تطبیق این حکم، با اداره تدارکات ملی همکاری همه جانبه نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر