زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سید نورالله جلیلی، برای تحقق امنیت و صلح حاضر به خروج نیروهای خارجی و تعدیل قانون می باشد

سید نورالله جلیلی، برای تحقق امنیت و صلح حاضر به خروج نیروهای خارجی و تعدیل قانون می باشد

author avatar
10 Jan 2019 - 14:41
سید نورالله جلیلی، برای تحقق امنیت و صلح حاضر به خروج نیروهای خارجی و تعدیل قانون می باشد
author avatar
10 Jan 2019 - 14:41

کابل(پژواک، ٢٠جدی ۹۷): سید نورالله جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، حکومت وحدت ملی را در تامین امنیت و برقراری صلح ناکام خوانده، می گوید که برای عملی شدن این دو نیاز، اقدام به خروج نیروهای خارجی و تعدیل قانون اساسی می کند.

ناکامی حکومت در بخش های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نفاق افگنی میان اقوام، عدم اراده قاطع حکومت برای تامین صلح و ثبات و مبارزه با فساد از دیگر نگرانی های سید نورالله جلیلی یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ می باشد.

سید نور الله جلیلی در سال ۱۳۵۲ در ولایت ننگرهار زاده شده و از پوهنتون طبی کابل فارغ می باشد و از ۱۸ سال به این سو مصروف فعالیت های تجارتی در کشور می باشد.

وی که دلیل نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری را خدمت به کشور و بیرون رفت از بحران عنوان می کند، می گوید که آوردن اصلاحات و صلح از اولویت های کاری اش در حکومتی که تشکیل می دهد، می باشد.

موصوف افزود که برای تحقق صلح حاضر است به خروج نیروهای خارجی و تعدیل قانون اساسی اقدام کند.

تشکیل تکت انتخاباتی و آمادگی ها برای انتخابات ریاست جمهوری

جلیلی که بسته معلوماتی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ را، از کمیسیون مستقل انتخابات دریافت کرده، امروز رسماً با مراجعه در کمیسیون مستقل انتخابات ثبت نام کرد، با اشاره به تکت انتخاباتی اش گفت که تیمش متشکل از دو معاون می باشد.

به گفته او، در این تکت داکتر خلیل رومان به حیث معاون اول و داکتر چراغ علی چراغ به عنوان معاون دوم حضور دارند که یکی از معیارها برای انتخاب افراد یادشده در این تکت پاکی، شخصیت اجتماعی و اکادمیک آنان می باشد.

وی افزود به این باور نیست که معاونینش بانک رای داشته باشند، شخصیت پاک و اکادمیک آنان خود بانک رای است و این تیم می تواند در آینده به مردم مصدر خدمت شود.

موصوف علاوه کرد: «همین که دستان هر دو معاونم به خون ملت آغشته نیست و در جنگ های داخلی و فساد دخیل نیستند، کفایت می کند.»

پُست ریاست اجرایی You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر