زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شوراى امنيت ملى: زندگی آینده شهروندان مصوون‌تر خواهد شد

شوراى امنيت ملى: زندگی آینده شهروندان مصوون‌تر خواهد شد

author avatar
17 Jan 2019 - 20:19
شوراى امنيت ملى: زندگی آینده شهروندان مصوون‌تر خواهد شد
author avatar
17 Jan 2019 - 20:19

کابل (پژواک،۲۷جدی۹۷): شوراى امنيت ملى می گوید که برای بهبود وضعیت در آینده، آمادگی های لازم گرفته شده که می تواند زندگی شهروندان را مصوون‌تر سازد.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی به آژانس خبری پژواک رسیده، آمده است که این موضوع در جلسه سکتور امنیتی امروز پنجشنه ابراز گردید.

این جلسه که به رهبری داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان و با حضور سرپرستان وزارت های دفاع ملی، امور داخله، روسای عمومی ارگان های محلی و امنیت ملی برګزار ګردیده بود در آن وضعیت جنگ کنونی در افغانستان را مورد بررسی قرار داد.

در خبرنامه آمده است که در جلسه یاد شده ضمن بررسی ابعاد مختلف جنگ در کشور تأکید کرد که برای بهبود وضعیت در آینده، آمادگی های لازم گرفته شده است که می تواند زندگی شهروندان را مصوون‌تر سازد.

همچنان در خبرنامه تذکر رفته است که نیروهای امنیتی و دفاعی با تمام توان در هرکجا دشمنان آرامش مردم را هدف قرار می دهند و مانع رسیدن به اهداف شوم آنان می شوند.

در ادامه، رهبری سکتور امنیتی در مورد اوضاع عمومی امنیتی به شمول دستاوردها و مشکلات قوای امنیتی و دفاعی به جلسه گزارش دادند که برعلاوه تقدیر و ستایش از قربانی ها و تلاش های این نیروها در راستای دفاع از وطن، بر تأمین امنیت شهروندان و سرکوب دشمنان مردم تأکید شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر