زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افراد مسلح ناشناس چهار فرد ملکى را تیرباران کردند

افراد مسلح ناشناس چهار فرد ملکى را تیرباران کردند

author avatar
19 Jan 2019 - 12:15
افراد مسلح ناشناس چهار فرد ملکى را تیرباران کردند
author avatar
19 Jan 2019 - 12:15

 ميمنه (پژواک، ٢٩جدى٩٧): منابع محلی در ولایت فاریاب می گویند که افراد مسلح ناشناس، چهار تن به شمول یک زن را در ساحه حاکميت طالبان در ولسوالی خواجه سبزپوش اين ولايت، تیرباران کردند.

میرویس سید زوی ولسوال خواجه سبزپوش، با تایید این خبر به آژانس خبرى پژواک گفت که افراد مسلح، دیشب دو مرد به نام غلام سخی ۷۰ ساله و دامادش جان محمد ۳۰ ساله را در قریه غذاری، و یک زن جوان به اسم فوزیه را در قریه ینگی قشلاق تیرباران کردند.

سید زوی افزود که افراد مسلح، یک شب پیش هم یک فرد ملکی به نام شاهیمن مله را در قریه غذاری که در کنترول طالبان مى باشد، تیرباران کرده بودند.

وی علت قتل افراد ملکی از جانب  افراد مسلح وابسته به طالبان  را، ایجاد ترس و وحشت در بین مردم عنوان نمود.

با اينحال، یک منبع محلی که نخواست نامش گرفته شود به پژواک گفت که هفتۀ پیش، نیروهای امنیتی افغان و ایتلاف عملیاتی را در منطقه غذاری به راه انداخته اند که درنتيجه، قرارگاه قاری تاج الدین را تخریب و بیش از۳۰ طالب را کشته، زخمی و اسیر گرفتند.

منبع افزود که طالبان مسلح هم به تعقیب اين عمليات، برخی از قوماندانان خیزش مردمی که قریه یادشده زادگاه شان مى باشد، در چند روز اخير حينيکه به ديدن دوستان شان رفته بودند، ازسوى افراد وابسته به طالبان هدف قرار گرفته اند.

یکی از سرگروپ های طالبان همچنان تایید کرد که در ساحه مسئولیت این گروه، سه مرد و یک زن کشته شده اند؛ اما گفت که این کار طالبان نیست، بلکه افراد مسلح ناشناس، اين چهارتن را بخاطر اینکه به دولت جاسوسی میکردند، به قتل رسانده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر