زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو دختر و يک پسر در دو رويداد جداگانۀ سرقت بازداشت شده اند

دو دختر و يک پسر در دو رويداد جداگانۀ سرقت بازداشت شده اند

author avatar
17 Feb 2019 - 15:26
دو دختر و يک پسر در دو رويداد جداگانۀ سرقت بازداشت شده اند
author avatar
17 Feb 2019 - 15:26

کابل (پژواک،٢٧دلو٩٧): پوليس کابل مى گويد که در دو رويداد جداگانه، دو دختر و يک پسر را بالفعل بازداشت کرده اند، که يکى با تهديد يک فرد توسط سلاح، پول و موبايلش را دزديده و ديگرى، يک عدد بيک و موبايل يکتن را چپاول نموده است.

بصير مجاهد سخنگوى  قوماندانى زون ١٠١آسمايى کابل، به آژانس خبرى پژواک گفت که پوليس کابل شام روزگذشته، شکریه نام را که در چهارراهی ترافیک شهرکابل، با تهدید سلاح پول و موبایل یک نفر را گرفته بود، بازداشت کرده است.

به گفته مجاهد، اين حادثه زمانى رخ ميدهد که شکريه نام، عصرروز گذشته سوار به موترکرولا شده و درمسيرراه، رانندۀ اين موتررا توسط اسلحۀ دست داشته اش تهديد کرده، دو سيت موبايل و يک مقدار پول آنرا گرفته و فرار کرده است.

منبع افزود که راننده موتر، با استفاده از فرصت سروصدا ايجاد کرده و موضوع را بانيروهاى پوليس که در چهارراهى ترافيک مربوطات حوزۀ چهارم درحال گزمه بودند، شريک ساخته و پوليس داخل اقدام شده و به اسرع وقت، شکريه نام را بازداشت نموده است.

مجاهد گفت که اين دختر، درحال حاضر دربازداشت پوليس است وتحقيقات جدى از او جريان دارد؛ تا مشخص گردد که اين دختر، مربوط کدام شبکه بوده و افزون برآن، قضاياى ديگرى که درگذشته درآن دخيل بوده  نيزاعتراف نمايد .

از سويى هم سخنگوى قوماندانى امنيه کابل، ازبازاشت يک دختر و پسر که با استفاده از موترسايکل در مربوطات حوزۀ ششم، دست به چپاولگرى اموال مردم مى زند، نيز خبر داد.

مجاهد گفت که اين پسر و دختر، حوالى ساعت ٢بعد ازظهر امروز، زمانى بازداشت گرديدند که يک بيک و يک عدد موبايل يک هموطن را چپاول کرده و حين فرار، ازسوى پوليس بازداشت شدند.

منبع خاطرنشان کرد که دختر، توفان نام دارد و حين چپاولگرى، لباس بچه گانه برتن داشت و در اعترافات ابتدايى گفته اند که از مدتى به اينسو دست به چپاولگرى در سطح شهر زده اند.

سخنگوى قوماندانى امنيه گفت که تحقيقات بيشتر از اين دو فرد جريان دارد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر