زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسئولان دایکندی ادعای تجاوز بالای یک دختر را رد می کنند

مسئولان دایکندی ادعای تجاوز بالای یک دختر را رد می کنند

author avatar
18 Feb 2019 - 18:15
مسئولان دایکندی ادعای تجاوز بالای یک دختر را رد می کنند
author avatar
18 Feb 2019 - 18:15

نیلی (پژواک، ۲۹ دلو ۹۷): در پی نشر نوار تصویری از ادعای یک دختر مبنی بر آزار جنسی از سوی آمر جنایی ولسوالی میرامور ولایت دایکندی، قوماندانی امنیه دایکندی این ادعا را بی ‌اساس خوانده می گوید که این دختر، دوسیه فساد اخلاقی دارد.

شب گذشته یک نوار تصویری در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شد که دختر خانمی‌ به اسم «حوا گل» که خود را باشندۀ منطقه‌ «برگر» ولسوالی میرامور معرفی کرده ادعا می کرد، زمانی که به ولسوالی میرامور جهت اخذ طلاق مراجعه کرده بود؛ آمر جنایی قوماندانی امنیه ولسوالی مذکور، از او خواسته بود که دوسیه اى را جهت بدنام کردن «قاضی، ولسوال، حاجی حسینی، داکتر بصیر و قوماندان امنیه» ترتیب دهد.

«حوا گل» در این نوار در حالیکه لباس منظم رادار آبی و سفید به تن و چادر گلدار به سر دارد و در کنار تپۀ بالای دو پا نشسته، به پرسش های شخصی پاسخ می دهد که تنها صدایش شنیده می شود.

از نوار تصویری بر می آید که «حوا گل» چیزی برای گفتن ندارد؛ اما کسی که خواسته از او تصویر بگیرد، فقط تاییدی پرسش هایش را می گیرد و این دختر خانم، تنها از جواد اکبری آمر مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه ولسوالی میرامور نام می برد.

موصوف افزوده است که غرض یک دعوای حقوقی به مرکز مراجعه می کرد که منسوبین جنایی، سر راه او را گرفته و با خود بردند و جواد اکبری برایش مشکل ایجاد کرده است.

او در این نوار نمی گوید که جواد اکبری بالایش تجاوز کرده؛ اما در پاسخ به پرسشی که آیا از او تقاضای نامشروع و برطرفی نیازهای جنسی شده است، پاسخ مثبت می دهد.

اما محمد مجاهد مدیر مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه دایکندی، به آژانس خبری پژواک گفت که حوا گل متهم به چندین قضیه فساد اخلاقی می باشد و از ۴ ماه به این سو، تحت پیگرد پولیس قرار دارد.

او خاطر نشان کرد که این دختر، در بیرون از دایکندی فراری می باشد و پولیس تاکنون موفق به بازداشت وی نشده است.

 موصوف افزود: «این دختر خانم پیش از این، در پیوند به قضایایی بداخلاقی، در سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰ مدتی در محبس دایکندی زندانی بود.»

وی تصریح نمود که روح الله گرداننده اصلی صفحه اى که این نوار تصویری را پست کرده است، متهم به چندین قضیه سرقت مسلحانه می باشد و چند ماهی را در زندان سپری کرده است.

در همین حال، عبدالقادر حیدری ولسوال میرامور گفت که هنوز در مورد قضیه چیزی نمی‌داند.

او با آنکه این قضیه را نه تایید و نه رد کرد؛ گفت که شبکه‌ های اجتماعی، مدار اعتبار نیستند و احتمال دارد که گرداننده در پی بدنام سازی برخی افراد در این ولایت باشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر