زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مواد غذایی به دهها بیجاشدگان داخلی در دایکندی توزيع شد

مواد غذایی به دهها بیجاشدگان داخلی در دایکندی توزيع شد

author avatar
18 Feb 2019 - 20:14
مواد غذایی به دهها بیجاشدگان داخلی در دایکندی توزيع شد
author avatar
18 Feb 2019 - 20:14

نيلى (پژواک ٢٩ دلو ٩٧): کمک های مواد غذایی به بیجا شدگان داخلی در ولایت دایکندی از طریق آمریت مهاجرین و عودت کنندگان به کمک موسسه‌ی آسایش جهانی صورت گرفت.

ابراهيم هاشمی آمر عودت و مهاجرین ولایت دایکندی می گوید، کمک های غذایی از قبیل؛ یک پیپ روغن 10 لیتره، یک بوری برنج 25 کیلو، دو کیلو چای و یک کیلو شکر، امروز به 140 فامیل بیجا شده ی داخلی در این ولایت توزیع گردیدند.

وى افزود که این کمک ها برای هر فامیل به هزینه‌ی 44.5 دالر امریکایی بوده و برای 140 فامیل که از طرف موسسه‌ی آسایش جهانی و دفتر آمریت مهاجرین و عودت کنندگان تشخیص و سروی شده بود توزیع شدند.

به گفته ی موصوف، این کمک ها برای 250 فامیل در نظر گرفته شده بود که به 140 فامیل آن توزیع صورت گرفته و در حدود 110 فامیل باقی مانده است که بعد از سروی و تشخیص دور دوم توزیع خواهد شد.

به اساس تفاهم بین وزارت عودت و مهاجرین با موسسه‌ی آسایش جهانی این کمک ها برای کسانی توزیع می گردد که در اثر جنگ های داخلی از مناطق شان بیجا شده باشند.

این در حالی است که یک تعداد از شهروندان می گوید، این کمک های به مستحقین نمی رسد و آنعده اشخاصی که روابط با مسسوولین داشته باشد، می تواند از این کمک ها بهره بگیرند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر