زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ریاست جمهوری: پاکستان باید علیه دهشت افگنان اقدام عملی نماید

ریاست جمهوری: پاکستان باید علیه دهشت افگنان اقدام عملی نماید

author avatar
20 Feb 2019 - 16:40
ریاست جمهوری: پاکستان باید علیه دهشت افگنان اقدام عملی نماید
author avatar
20 Feb 2019 - 16:40

کابل (پژواک، اول حوت ۹۷): افغانستان در واکنش به اظهارات دیروز سفیر پاکستان، از آن کشور خواست تا بر ضد هراس افگنی، اقدامات عملی را روی دست گیرد.

زاهد نصرالله خان سفیر پاکستان مقیم کابل دیروز، در جریان کنفرانس خبری هشدار داده بود که اگر به سبب حمله کشمیر، پاکستان و هندوستان با هم درگیر شوند، روند صلح افغانستان نیز متضرر خواهد شد.

هارون چخانسوری سخنگوی رییس جمهور اشرف غنی، امروز( اول حوت) ، به آژانس خبری پژواک گفت در جايی که لانه ها و مخفیگاه های هراس افگنان قرار دارد،  روند صلح و ثبات افغانستان از آن جا متضرر میشود.

موصوف علاوه کرد که به استفاده ابزاری از این مخفیگاه ها پایان داده شود و پاکستان باید در مبارزه علیه دهشت افگنی، اقدامات عملی و صادقانه انجام دهد.

 به قول چخانسوری، با اتخاذ اقدامات صادقانه، وضعیت امنیتی منطقه آرام شده، حکومت و مردم پاکستان از مزایای اقتصادی بیشتر بهره مند خواهند شد.

سخنگوی رییس جمهور افزود که با تامین صلح و ثبات درمنطقه، اقتصاد منطقه بیشتر شکوفا شده  و در زندگی همه اقشار بی بضاعت تغییر مثبت رونما خواهد شد.

موصوف گفت که به عوض اظهارات بی مورد و بی اساس، پاکستان باید در برابر دهشت افگنان اقدامات عملی و صادقانه را روی دست گیرد.

از جانب دیگر، وزارت امورخارجه افغانستان، امروز سفیر پاکستان را احضار نموده و در مورد اظهارات روزگذشته اش، شکایت نامه اى را نیز به وی سپرده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر