زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

فردا مسابقات کرکت افغانستان و ایرلند آغاز میشود

فردا مسابقات کرکت افغانستان و ایرلند آغاز میشود

author avatar
20 Feb 2019 - 12:12
فردا مسابقات کرکت افغانستان و ایرلند آغاز میشود
author avatar
20 Feb 2019 - 12:12

کابل (پژواک، اول حوت ٩٧): اصغر افغان کاپیتان تیم ملی کرکت افغانستان میگوید که به مسابقات کرکت با ایرلند، آمادگی کامل گرفته و این بازی ها برای جام جهانی نیز مفید ثابت خواهد شد.

اصغر افغان کاپیتان تیم ملی کرکت افغانستان و پال سترلینگ کاپیتان تیم کرکت ایرلند، قبل از آغاز مسابقات بین این دو تیم در شهر هرادون هندوستان، در یک نشست خبری اشتراک کرده اند.

قراقر است که مسابقات کرکت بین تیم های یادشده، فردا در شهر هرادون هندوستان آغاز شود، این دو تیم بازی های بیست اوره، یک روزه و یک بازی تیست انجام میدهند.

اصغر افغان، از آمادگی کامل تیم خود خبر داد و گفت: "تیم ما از یک ماه بدینسو در هندوستان مصروف تمرینات است و از این لحاظ ما برای انجام این بازی آمادگی کامل داریم."

به گفتۀ او، روند مسابقات با تیم ایرلند، برای آمادگی ورود به جام جهانی نیز به ما کمک خواهد کرد.

پال سترلینگ کاپیتان تیم کرکت ایرلند در پاسخ یک پرسش گفت: "افغانستان یک تیم قوی دارد و از چندین سال بدینسو، در بازی های بیست آوره دستاوردهای بسیار خوبی داشت. این اولین بار است که ما در هرادون بازی میکنیم و تلاش ما این خواهد بود که با اقلیم این منطقه، خود را عیار سازیم تا در بازی های آینده با تیم رقیب بازی های رقابتی را انجام دهیم."

افغانستان و ایرلند در میدان راجیوگاندی شهر هرادون، با هم سه بازی جهانی بیست اوره، پنج بازی جهانی یک روزه و یک بازی تیست دارند که فردا (۲۱ فبروری) آغاز و تا تاریخ ۱۹ ماه می ادامه خواهد داشت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر