زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

چهار توافقنامه سازندگى و انکشافى امضا شد

چهار توافقنامه سازندگى و انکشافى امضا شد

author avatar
20 Feb 2019 - 16:46
چهار توافقنامه سازندگى و انکشافى امضا شد
author avatar
20 Feb 2019 - 16:46

کابل(پژواک،اول حوت۹۷): در حضورداشت رئیس جمهورغنى، چهارتواقفنامه به‌شمول توافقنامۀ قرارداد ساخت ترمینل میدان هوایی ولایت خوست، به امضا رسید.

در خبرنامه دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری که امروز به آژانس خبری پژواک رسیده، آمده است که این توافقنامه ها  ظهر امروز چهارشنبه در آغاز جلسۀ شورای عالی اقتصادی در ارگ امضا گردید.

موافقتنامه‌های متذکره؛ شامل توافقنامۀ قرارداد ساخت ترمینل میدان هوایی ولایت خوست، موافقتنامه قرضه برای احداث خط آهن هرات بخش چهارم، مرحلۀ دوم، موافقتنامۀ مالی ایتالیا با ادارۀ ملی احصائیه و معلومات برای تقویت سیستم احصائیوی در افغانستان و موافقتنامۀ مالی برای انکشاف جامع و پایدار نفوس در ولایات هرات، فراه، غور و بامیان می‌باشند.

 خبرنامه افزوده است که توافقنامۀ قرارداد ساخت ترمینل، تعمیر ای تی ام و پارکينگ وسایط میدان هوایی ولایت خوست که میان اداره هوانوردی ملکی و شرکت ساختمانی هریرود به امضا رسید، بیش از ۹۹۱ میلیون افغانی هزینه برمی‌دارد، که از بودجه انکشافی حکومت افغانستان پرداخت می‌‌شود و در مدت ۲۴ ماه به پایۀ اکمال خواهد رسید.

همچنان موافقتنامه‌های اعطای قرضه برای احداث خط آهن هرات بخش چهارم – مرحلۀ دوم به ارزش ۶۵ میلیون یورو؛ موافقتنامۀ کمک مالی ایتالیا به ادارۀ ملی احصائیه و معلومات برای تقویت سیستم احصائیوی در افغانستان به ارزش یک میلیون و ۲۹۸ هزار یورو؛ و موافقتنامۀ کمک مالی برای انکشاف جامع و پایدار نفوس در ولایات هرات، فراه، غور و بامیان به ارزش چهار میلیون یورو، میان سرپرست وزارت مالیه کشور و سفیر ایتالیا به امضا رسید.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر