زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مدیریت دیتابیس آنلاین قاچاق انسان و قاچاق مهاجران به وزارت عدلیه تحویل داده شد

مدیریت دیتابیس آنلاین قاچاق انسان و قاچاق مهاجران به وزارت عدلیه تحویل داده شد

author avatar
23 Feb 2019 - 18:14
مدیریت دیتابیس آنلاین قاچاق انسان و قاچاق مهاجران به وزارت عدلیه تحویل داده شد
author avatar
23 Feb 2019 - 18:14

کابل (پژواک، ٤ حوت ٩٧): مدیریت دیتابیس آنلاین قاچاق انسان و قاچاق مهاجران، از سوى هیات مأموریت سازمان بین المللی مهاجرت، به وزارت عدلی افغانستان تحویل داده شد.

در يک خبرنامه که از طرف وزارت عدليه، به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که مدیریت بانک معلوماتی و یا دیتابیس آنلاین قاچاق انسان و قاچاق مهاجران، از سوی آقای لورانس هارت نماینده و رئيس هیات مأموریت سازمان بین المللی مهاجرت در افغانستان و همکاران شان، به دکتر عبدالبصیر انور وزیر عدلیه و رئيس عمومی کمیسیون عالی مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران کشور، امروز تحویل داده شد.

منبع گفته است که هدف از ایجاد و تحویل دهی این دیتابیس به کمیسیون عالی مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران، ثبت معلومات قربانیان قاچاق انسان و قاچاق مهاجران، ثبت معلومات مرتبط به قاچاق‌بران انسان، حمایت از قربانیان قاچاق انسان و قاچاق مهاجران و ایجاد هماهنگی میان اداره‌های عضو کمیسیون عالی مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران، در راستای مبارزه مؤثر با پدیده قاچاق انسان و قاچاق مهاجران می‌باشد.

در این مراسم، دکتر عبدالبصیر انور وزیر عدلیه و رئيس کمیسیون عالی مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران گفت: ایجاد این دیتابیس، یک اقدام مهم و قابل ستایش است. انتظار ما این است که این دیتابیس، قابلیت ثبت معلومات را با جزئیات و به تفکیک اهمیت قضیه داشته باشد تا پس از این، در مورد وضعیت قاچاق انسان و قاچاق مهاجران، معلومات جامع و دقیق داشته باشیم.

وزیر عدلیه به رئيس سازمان بین المللی مهاجرت همچنان گفت که انتظار می‌رود تا حمایت‌های تان را به بخش مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران این وزارت، ادامه دهید.

لورانس هارت رئيس سازمان بین المللی مهاجرت از توجه و تمرکز وزیر عدلیه و سکرتریت کمیسیون عالی مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران در مورد ایجاد این دیتابیس، ابراز سپاس نمود.

 وی همچنان گفت که به منظور تجهیز دفترهای ولایتی این کمیسیون و آموزش مسئولان آن در ولایت‌ها، حمایت‌های شان را ادامه می‌دهند.

 آقای هارت اضافه کرد که هم‌اکنون دیتابیس آنلاین قاچاق انسان و قاچاق مهاجران در ولایت‌های (ننگرهار، بلخ، تخار، قندهار، نیمروز، خوست، هرات، فراه و بدخشان) ایجاد و فعال گردیده است.

گفتنی است که این دیتابیس، از سوی کمیسیون عالی مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران وزارت عدلیه و سازمان بین المللی مهاجرت به همکاری مالی USAID . . .

You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر