زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزیر خارجۀ ازبکستان با ملابرادر ملاقات کرده است

وزیر خارجۀ ازبکستان با ملابرادر ملاقات کرده است

author avatar
4 Mar 2019 - 11:59
وزیر خارجۀ ازبکستان با ملابرادر ملاقات کرده است
author avatar
4 Mar 2019 - 11:59

کابل (پژواک، ١٣ حوت ٩٧): وزیر خارجۀ ازبکستان، و نمایندۀ خاص این کشور برای افغانستان، با ملا عبدالغنی برادر رئیس دفتر قطر و معاون سیاسی طالبان ملاقات کرده اند.

در خبرنامه اى که امروز (۱۳ حوت) از سوی طالبان به نشر رسیده، آمده است که این ملاقات، شام دیروز در دوحه مرکز قطر انجام شده است.

منبع افزوده است که عبدالعزیز کاملوف وزیر خارجۀ ازبکستان و عصمت الله نمایندۀ خاص این کشور برای افغانستان، به دیدار ملا عبدالغنی برادر رفته بودند و در آنجا با نامبرده و هیئت منتخب ملاقات کرده اند.

در خبرنامه آمده است که وزیر خارجۀ ازبکستان، در جریان این نشست، از ملاقات با ملا برادر آخند ابراز خوشی کرد و احترامات رییس جمهور کشورش را به وی ارائه نمود.

در خبرنامۀ طالبان آمده است که هیئت ازبکستان گفت: "ما برای صلح در افغانستان، به هرگونه همکاری آماده هستیم و تلاش داریم که برای بهبود مردم افغانستان، در بخش اقتصادی فعالیت کنیم و هیچ ارادۀ مداخله در امور این کشور را نداریم."

 منبع افزوده است که ملابرادر آخند، از وزیر خارجۀ ازبکستان تشکر کرد و گفت که در بخش صلح و پیشرفت اقتصادی افغانستان، از تمام اقدامات ازبکستان استقبال و تشکر میکند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر