زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

حکم رئيس جمهور راجع به تقرر یک رئيس در بلخ تطبیق نمی شود

حکم رئيس جمهور راجع به تقرر یک رئيس در بلخ تطبیق نمی شود

author avatar
10 Mar 2019 - 19:04
حکم رئيس جمهور راجع به تقرر یک رئيس در بلخ تطبیق نمی شود
author avatar
10 Mar 2019 - 19:04

مزارشریف (پژواک، ۱۹حوت ۹۷): رئيس جدید (استراس مختلط شرکت) در شهرک تجارتی بندرحیرتان در بلخ میگوید که از حکم رئيس جمهور۲۰ روز سپری میشود؛ اما تاکنون نامبرده از سوی اداره محلی معرفی نمیشود.

نامبرده از کسى نام نبرد، ولی گفت که برخی حلقات مافیایی جلوی تقرر وی را میگیرند.

اما عطامحمد نور والی پیشین بلخ، دو روز پیش طی تدویر نشستى درمزارشریف گفت که رئيس جمهور برای کمپاینش، برخی افراد را به وظایف می گمارند و هشدار داد که نامبرده به وی اجازه این کار را نخواهد داد.

 مقام ولایت بلخ میگوید که مکتوب رئيس جدید بندرحیرتان، تاکنون طور رسمی به وی مواصلت نورزیده و آنها به تطبیق احکام رئيس جمهور متعهد اند.

حیرتان در ولایت بلخ، ازجمله بنادرمهم تجارتی کشور محسوب میشود که افغانستان را با کشورهای آسیای میانه و چین وصل میکند.

بر بنیاد پیشنهاد وزارت مالیه،  به تاریخ ۲۹ دلو سال روان، رئيس جمهور طی صدور فرمانى عبداللطیف سهاک را منحیث رئيس ( استراس مختلط شرکت) خدمات بندرحیرتان تعیین کرده؛ اما با گذشت ۲۰ روز هنوز هم به این پست معرفی نشده است.

لطیف سهاک درجریان  گفتگو، به آژانس خبری پژواک گفت که شمارى حلقات مافیایی در برابرتقرر وی موانع ایجاد میکنند.

موصوف افزود که ازطریق رقابت آزاد به این پست کامیاب شده و سپس به اساس پیشنهاد وزارت مالیه و حکم رئيس جمهور، مکتوب تقررش صادرشده است.

نامبرده علاوه کرد که دو هفته پیش، یک هیئت وزارت مالیه، طور رسمی برای معرفی وی به مزارشریف رفته بود ولی مقام ولایت بلخ با هیئت متذکره همکاری نکرد.

سهاک گفت: "والی بلخ، به هیئت اعزامی درمورد معرفی ام پاسخ رد و یا تایید ارائه نکرد، صرف همین قدرگفت که درحال حاضر برخی مشکلات دربندرحیرتان وجود دارد و با رفع آن طور رسمی معرفی خواهد شد."

به قول وی، هیئت اعزامی کابل به مزار، بعد ازانتظار دو روزه، دوباره به کابل برگشت و نامبرده هنوز هم درحالت بی سرنوشتی به سر میبرد و منتظر وزارت مالیه و فیصله رئيس جمهور میباشد.

موصوف در مورد عدم معرفی اش گفت که درسال گذشته دربندرحیرتان، میلیون ها افغانی اختلاس صورت گرفته و هنوز هم فساد ادامه دارد؛ بدین منظور از تقرر وی ممانعت میشود.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر