زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

لقب قهرمانی رقابت های کرکت جام میرویس نیکه را  تیم کابل تصاحب کرد

لقب قهرمانی رقابت های کرکت جام میرویس نیکه را تیم کابل تصاحب کرد

author avatar
16 Mar 2019 - 13:23
لقب قهرمانی رقابت های کرکت جام میرویس نیکه را  تیم کابل تصاحب کرد
author avatar
16 Mar 2019 - 13:23

کابل (پژواک، ۲۵حوت ۹۷): مسابقه نهایی رقابت های ولایتی کرکت "فرست کلاس" سه روزه جام میرویس نیکه، میان تیم های کندز و کابل مساویانه به پایان رسید؛ اما به سبب نمرات بیشتر تیم کابل قهرمان اعلام شد.

فرید هوتک سخنگوی کرکت بورد افغانستان، به تاریخ ۲۵ حوت، به آژانس خبری پژواک گفت که رقابت نهایی، مسابقات سه روزه در ورزشگاه غازی امان الله خان انجام شد.

موصوف افزود، تیم کابل ابتدا توپ اندازی کرد و ۵۳۱ دوش را اجرا کرد؛ اما در مقابل تیم کندز با انجام ۲۲۲ دوش حذف شد.

هوتک افزود که همچنان تیم کابل در دور دوم، ۳۴۶ دوش را انجام داد و برای تیم مقابل ۶۵۶ دوش هدف را تعیین کرد؛ اما در این رقابت سه روزه، تیم کندز هدف ذکرشده را به دست آورده نتوانست و با از دست دادن سه بازیکن، ۱۸۳ دوش را انجام داد.

در رقابت متذکره، از تیم کابل میرویس جاجی ۱۵۹ دوش، نثار وحدت ۱۳۷ دوش و سلیمان صافی ۱۰۱ دوش را انجام دادند و بازیکنان تیم کندز زاخیل ۷۶، عبدالهادی ۷۳ و عبدالرزاق ۶۰ دوش را اجرا کرد.

محمدهمکار بازیکن تیم کابل؛ هفت بازیکن تیم مقابل و سمیع الله ورزشکار تیم کندز، پنج بازیکن تیم کابل را از میدان اخراج کردند.

میرویس جاجی بازیکن تیم کابل، طور مجموع دراین رقابت ۲۰۴ دوش را انجام داد و ورزشکار برتر این رقابت اعلان شد و حیات الله با انجام دادن ۲۸۵ دوش و حذف هشت بازیکن،  نیز ورزشکار برتر این جام اعلان شدند.

همچنان نثار وحدت بازیکن تیم کابل که ۶۵۳ دوش را انجام داد، توپ انداز برتر و پرویز امین که ۲۳ بازیکن را حذف کرد، توپ انداز بهتر لقب داده شد.

در پایان این مراسم، اسدالله خان رییس سرپرست اجرايی کرکت بورد، مسئولین کرکت ننگرهار و برخی افراد دیگر اشتراک ورزیده بودند.

اسدالله خان رییس سرپرست اجراییه کرکت بورد گفت که جوانان ظرفیت شان را تبارز دادند و کرکت افغانستان از این طریق، خیلی استعدادهای پنهان را یافت که درآینده برای افغانستان بیشتر از این افتخار خواهند آفرید.

در رقابت های متذکره، تیم های پنج زون، مشتمل پنج ولایت (کابل، کندهار، کنر، کندز و خوست) اشتراک ورزیده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر