زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسئولین: امنیت شاهراۀ کابل – گردیز نسبت به گذشته بهبود یافته است

مسئولین: امنیت شاهراۀ کابل – گردیز نسبت به گذشته بهبود یافته است

author avatar
20 Mar 2019 - 19:17
مسئولین: امنیت شاهراۀ کابل – گردیز نسبت به گذشته بهبود یافته است
author avatar
20 Mar 2019 - 19:17

پل علم (پژواک، ۲۹ حوت ۹۷): والی لوگر میگوید که عملی کردن پلان های جدید امنیتی و تبدیلی مسئولین، سبب شده تا امنیت شاهراۀ کابل – گردیز در مربوطات این ولایت، نسبت به گذشته خوب شود.

محمد انور اسحاقزی والی لوگر دراین خصوص، به تاریخ ۲۹ حوت، در پل علم مرکز ولایت، به خبرنگاران گفت که برای تامین امنیت در امتداد شاهراۀ کابل – گردیز، در این اواخر یک سلسله عملیات نیز راه اندازی شده است.

نامبرده افزود: "درکنار عملیات، برخی مسئولین را نیز تبدیل کردیم و پلان های منظم امنیتی را هم ترتیب نمودیم که در حال حاضر در مربوطات لوگر، شاهراۀ کابل – گردیز امن است."

والی این را نیز گفت که موجودیت هماهنگی میان مسئولین امنیتی و همکاری مردم با نیروهای امنیتی، سبب تامین امنیت دراین ولایت شده است.

همچنان جنرال امیرجان ناصری رییس امنیت ملی لوگر در این نشست اذعان نمود که چندی پیش امنیت لوگر نگران کننده بود و مردم در امتداد شاهراه ها از ناامنی ها شاکی بودند.

موصوف گفت: "به منظورحل این مشکل، عملیات هوایی و زمینی را راه اندازی کردیم که به اساس آن درحال حاضر امنیت بهبود یافته است."

ناصری به ساکنین ولایت لوگر اطمینان داد که در سال آینده، امنیت این ولایت نسبت به هر وقت دیگر خوب خواهد بود.

همچنان حسیب الله ستانکزی رییس شورای ولایتی لوگر گفت که وضعیت امنیتی در این اواخر بهبود یافته است.

موصوف افزود: "مردم خواهان امنیت اند، از فعالیت های اخیر مسئولین امنیتی قدردانی میکنیم، ولی تقاضا داریم تا عملیات بیشتر شود."

از جانب دیگر جمال یکتن از رانندگان موتر در این شاهراه نیز به پژواک گفت که امنیت شاهراۀ کابل – گردیز در مربوطات لوگر خوب شده است.

نامبرده افزود: "درگذشته با نگرانی بیشتر از لوگر عبور میکردیم، ولی از یکماه بدینسو شاهد هیچ رویداد ناامنی در این مسیر نبوده ایم، اکنون به خاطر اطمینان سفر میکنیم."

قابل ذکراست که در امتداد شاهراۀ کابل – گردیز در مربوطات لوگر، گاهگاه میان نیروهای امنیتی و طالبان درگیری رخ میدهد که درپی آن، این شاهراه، برای چند ساعت به روی ترافیک مسدود میباشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر