زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت داخله: پوليس از ۲۰ انفجار در کابل، بلخ و هرات جلوگیری کرده است

وزارت داخله: پوليس از ۲۰ انفجار در کابل، بلخ و هرات جلوگیری کرده است

author avatar
21 Mar 2019 - 15:35
وزارت داخله: پوليس از ۲۰ انفجار در کابل، بلخ و هرات جلوگیری کرده است
author avatar
21 Mar 2019 - 15:35

کابل (پژواک، اول حمل ۹۸): وزارت امور داخله می گوید که پولیس کشفی، ۲۰ حلقه ماین را در ولايات کابل، بلخ و هرات کشف و خنثی کرده است.

نصرت رحیمی سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله می گوید که این تعداد ماین، از قبل جاسازی شده بود که امروز از ولایات کابل، بلخ و هرات کشف و خنثی گردیده است.

وی، با اشاره به این که این تعداد ماین ها به منظور هدف قرار دادن شهروندان جاسازی شده بود، گفت که خوشبختانه ماین های جابجا شده، پیش از انفجار توسط پولیس کشفی، کشف و خنثی شدند.

همچنان بصیر مجاهد سخنگوی قوماندانی ۱۰۱ آسمایی کابل، گفت: «یک حلقه ماین جاسازی شده در گلدان سرک واقع جاده پوهنتون کابل در مربوطات ناحیه سوم شهر کابل، که از جانب دشمنان مردم افغانستان جهت کشتار مردم بیگناه ما جابجا و عیار گردیده بود، خوشبختانه از سوی منسوبین پولیس کشف و توسط تیم انجنیری قوماندانی امنیه ولایت کابل خنثی گردید و از وقوع یک انفجار تروریستی دیگر جلوگیری به عمل آمد.»

این در حالی است که حوالی ساعت ۹:۳۰ قبل از ظهر امروز، در اثر انفجار سه ماین در ساحه شفاخانه علی آباد در نزدیکی زیارت کارته سخی در مربوطات حوزه سوم امنیتی شهر کابل، شش تن کشته شدند و ۲۳ تن دیگر زخمی گردیدند و مراسم جهنده بالا در کارته سخی مختل گردید.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر