زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

حامد کرزى: حکومت بلافاصله مانع عمليات نظامى در کشور گردد

حامد کرزى: حکومت بلافاصله مانع عمليات نظامى در کشور گردد

author avatar
23 Mar 2019 - 19:57
حامد کرزى: حکومت بلافاصله مانع عمليات نظامى در کشور گردد
author avatar
23 Mar 2019 - 19:57

کابل (پژواک ٣ حمل ٩٨): حامد کرزى رئيس جمهور پيشين بمباردمان هوايى نيروهاى خارجى را بر منازل مسکونى در شهر کندز تقبيح نموده، از حکومت خواست تا بلا فاصله مانع عمليات نظامى در کشور گردد.

باشندگان برخی مناطق مرکز کندز میگویند که در عملیات نظامی دیشب، ۱۲ فرد ملکی سه خانواده کشته شده اند. اين عملیات از سه روز بدینسو، در مناطق مربوط شهر کندز و گل تپه ادامه دارد.

در خبرنامه اى که از سوى دفتر حامد کرزى به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که حامد کرزى رئیس جمهور پیشین افغانستان بمباردمان هوايى نيروهاى خارجى را بر منازل مسكونى در منطقه تلوكه شهر كندز كه سبب کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان ما گرديد، به شديدترين الفاظ تقبيح كرد.

منبع افزوده است که موصوف ضمن اينكه نگرانى عميقش را از تداوم عمليات نظامى و بخصوص تلفات ملكى در كشور ابراز ميدارد، اين عمل ظالمانه را مخالفت آشكار با كوشش هاى صلح در كشور دانسته، از حكومت ميخواهد تا بلافاصله مانع عمليات نظامى در كشور گرديده و از تكرار فاجعه بار اينگونه حوادث جلوگيرى كند.

منبع مى نويسد که حامد كرزى از بارگاه ايزد متعال براى قربانيان اين حادثه اسفناک بهشت برین، براى بازمانده گان شان صبر جميل و براى مجروحين شفا عاجل استدعا مينمايد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر