زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

فريب اعلانات آنلاين براى محصولات دوايى را نخوريد!

فريب اعلانات آنلاين براى محصولات دوايى را نخوريد!

author avatar
24 Mar 2019 - 17:08
فريب اعلانات آنلاين براى محصولات دوايى را نخوريد!
author avatar
24 Mar 2019 - 17:08

کابل(پژواک، ٤ حمل ٩٨): در افغانستان فروش و تبليغات آنلاين براى محصولاتى به نام دواى کاهش وزن، بلندى قد، واکسين سرطان وغيره به گونۀ غيرقانونى جريان دارد و داکتران تاکيد دارند که مردم فريب اين اعلانات را نخورند.

وزارت صحت عامه افغانستان در ١٦ قوس سال گذشته اعلاميه اى را منتشر نموده که در آن آمده است:« عدۀ از افراد سودجو و فريبکار در صفحات اجتماعظ تبليغات فروش آنلاين بعضى از محصولات دوايى را مى نمايند که هيچ گونه توجه علمى نداشته و خلاف قوانين نافذه کشور مى باشد. ظاهراً اين ادويه را تحت نام چاق کننده، لاغر کننده، تقويت کننده قواى جنسى و غيره تبليغ مى نمايند که نه تنها هيچ گونه مفيدتى در مورد موارد نامبرده نداشته، بل که خيلى خطرناک بوده که زيان مالى و خسارات جانى را نيز در قبال دارد.»

مرورى بر صفحات فيسبوک

آژانس خبرى پژواک در يک ماه گذشته در مرورى که بر صفحات فيسبوک داشته، دريافته است که هنوز­ هم تبليغات براى فروش محصولات يادشده و حتى واکسين سرطان که هنوز در دنيا وجود ندارد، ادامه دارد.

در صفحه فيسبوک زير نام «افغانها در تورنتو - Afghan Community in Toronto» اعلانى را منتشر مى کند که گويا واکسين You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر