زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

معاون پیشین شورای ولایتی بغلان در کابل بازداشت شد

معاون پیشین شورای ولایتی بغلان در کابل بازداشت شد

author avatar
26 Mar 2019 - 09:23
معاون پیشین شورای ولایتی بغلان در کابل بازداشت شد
author avatar
26 Mar 2019 - 09:23

کابل (پژواک، ۶ حمل ۹۸): وزارت داخله می گوید، معاون پيشين شورای ولایتی بغلان که فرد مسلح غیر مسئول و زورگو نیز می باشد، از سوی منسوبين این وزارت بازداشت شد.

نصرت رحیمی سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله در صفحه فیسبوک اش نوشته است: «محبوب الله غفاری يكی از افراد مسلح غير مسئول و زورگو كه در یک قضيه قتل نیز متهم می باشد، دیروز در ناحيه دهم شهر كابل از سوی پوليس مبارزه با جرايم جنايی وزارت امور داخله شناسايی و بازداشت شد.»

وی علاوه کرد که فرد مظنون به اساس قرار څارنوالی تحت تعقیب پولیس قرار داشت و قبل از اين از چندين جلب پوليس بی اعتنايی نموده بود که سر انجام بازداشت شد.

این در حالی است که در ابلاغیه وزارت امور داخله امده که بمنظور تامین امنیت مردم با عزت افغانستان، با جدیت و وضاحت ابلاغ می گردد که افراد مسلح غیر مسئول، قانون شکن و زورگو، پس از این در هیچ ولایت کشور گشت و گذار کرده نمی‌ توانند.

همچنان وزارت امور داخله گفته که علاوه بر انتشار لست ۲۲۲ نفری، ده ها تن از مجرمین ردۀ بالاتر که زیر پیگیرد پولیس قرار دارند و آن هایی که علنی در دفاع از جنایت پیشه ها به تحریک مردم متوسل شده و می شوند نیز شناسایی گرديده  و با آن ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر